• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • ChristineL
    CoG skrev 2012-05-19 15:43:42 följande:
    "Hej, vi gifter oss nästa sommar och skulle gärna vilja komma och titta på en bygdegård som du/ ni hyr ut.
    Är det ledig */*-13?"

    Tror du att det spelar så stor roll hur du formulerar dig, huvudsaken att du får veta det du vill veta...?
    I know, får bara typ skrivkramp ibland och tycker allt jag skriver ser fult ut :P
  • CoG
    ChristineL skrev 2012-05-19 15:46:00 följande:
    I know, får bara typ skrivkramp ibland och tycker allt jag skriver ser fult ut :P
    ska det skrivas korrekt så ska du inte fråga mig ;)
  • ChristineL
    CoG skrev 2012-05-19 15:47:25 följande:
    ska det skrivas korrekt så ska du inte fråga mig ;)
    haha ;) Fick iväg det nu iaf, så bara att hålla tummarna att man får svar inom ett par dagar iaf.
  • ChristineL

    Den 12:e juni ska vi iväg och titta på Gräfsnäs Byggdegård! Åh, vad spännande det ska bli! de tre kommande veckorna får gärna gå undan nu Skrattande

  • CoG

    Vad kul!


    ChristineL skrev 2012-05-21 08:32:49 följande:
    Den 12:e juni ska vi iväg och titta på Gräfsnäs Byggdegård! Åh, vad spännande det ska bli! de tre kommande veckorna får gärna gå undan nu Skrattande
  • ChristineL
    CoG skrev 2012-05-21 09:05:10 följande:
    Jag googlade på "er" bygdegård.
    Det ser jättemysigt ut!
    Visst gör det! Ser redan framför mig fotografering vid slottsruinen, det känns verkligen oss. Håller tummarna för att det ser lika fint ut i verkligheten och att hyran är human :) Fast det är väl bra om man tittar runt på lite andra ställen också och inte bara hugger första bästa :P
  • CoG

    Ni vet inget pris än?

    Om ni VERKLIGEN vill ha det hoppas jag att priset passar in i er budget!

  • ChristineL
    CoG skrev 2012-05-21 09:19:50 följande:
    Ni vet inget pris än?

    Om ni VERKLIGEN vill ha det hoppas jag att priset passar in i er budget!
    Nej, det vet vi inte. Vi har inte lagt upp en ordentlig budget än, men sagt att max 50 000 får det totalt kosta, då har vi inte räknat med nån bröllopsresa. 40-50 gäster räknade vil till igår så tycker det känns rätt rimligt med 50 000 då. Och jag räknar hellre högt ;)
Svar på tråden Brud 2013