• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • ChristineL

    Nu gjorde jag en grej igår i hopp om att sambon skulle fastna för kyrkligt bröllop ändå. När vi åkte förbi kyrkan vid oss så sa jag glatt: "Titta där är kyrkan! Där ska vi gifta oss!" Men det gick inte hem ändå, knäppa karl!

  • Lilo84

    Vi gifter oss nästa sommar, närmare bestämt den 6 juli :)



    Har redan bokat "festlokalen" och börjat samla på mig lite saker till t.ex. bordsdekorationer osv!


     


    Har blivit helt beroende av att leta inspirationsbilder på pinterest, nån mer?

  • drömmer
    RosieThomas skrev 2012-05-10 08:01:08 följande:
    Nu är kyrka och lokal bokad Glad nu börjar det kännas ännu mer verkligt Vi ska gifta oss i augusti, när bör man skicka ut inbjudningarna?
    Vi har snart gjort klart alla inbjudningar och jag vill bara få skicka ut dom  
    Oj nu känner jag mig lite stressad här. Vi ska gifta oss i Maj (1 år imorgon !! ) och jag har inte ens börjat handla inför att göra inbjudningarna. men våra ska inte förrän januari tänkte vi så jag hinner nog .
  • CoG
    ChristineL skrev 2012-05-10 08:46:05 följande:
    Nu gjorde jag en grej igår i hopp om att sambon skulle fastna för kyrkligt bröllop ändå. När vi åkte förbi kyrkan vid oss så sa jag glatt: "Titta där är kyrkan! Där ska vi gifta oss!" Men det gick inte hem ändå, knäppa karl!

    hahaha Men friskt vågat!!


     

  • CoG
    RosieThomas skrev 2012-05-10 08:37:54 följande:
    Vi hittade en bygdegård att hyra för 3700kr och då får vi ha den från fredag-söndag, det är skönt, för då kan man duka i lugn och ro på fredagen och städa av den på söndagen utan stress. Vad har ni bokat för lokaler?

    Vi kommer också att hålla till i en bygdegård.
    De dagar vi anv köket (dvs Lördag) kostar det 250 kr, annars är det 50 kr/ dag.

  • CoG
    Lilo84 skrev 2012-05-10 10:36:05 följande:

    Vi gifter oss nästa sommar, närmare bestämt den 6 juli :)


     


    Har redan bokat "festlokalen" och börjat samla på mig lite saker till t.ex. bordsdekorationer osv!


     


    Har blivit helt beroende av att leta inspirationsbilder på pinterest, nån mer?


    jag har inte ens kollat den sidan..
    kanske dags att göra ett besök :)
  • sommaren13
    CoG skrev 2012-05-10 08:22:37 följande:
    Vi pratar om att skicka ut inbjudningarna i februari...varför inte 13 feb så att dom landar i lådorna på Alla hjärtans dag? :)

    Vi gifter oss i slutet på juli.
    Ja vi pratade lite om att gör det faktiskt, men vi har osa 1 juni, blir inte det för långt innan då?
  • CoG
    RosieThomas skrev 2012-05-10 18:36:26 följande:
    Ja vi pratade lite om att gör det faktiskt, men vi har osa 1 juni, blir inte det för långt innan då?
    Hmmm...tja, juni är ju igen semestermånad så då kanske man kan skicka ut dom lite senare.
  • gto

    Hallå
    Du är inte så tidigt ute tycker jag inte om man gemför med oss. Vi förlovade oss 2011 och har snart planerat ett år... sparar pengar   ....
    Vi gifter oss 29 juni. Vi har bokat lokal, vigselförättare, sångerska, gitarrist, inbjudningskort är klara, presenter till gästerna nästan klara. Möte med fotograf bokat. Budget har vi satt och sparar för fullt. Bröllopsresa har vi bestämt men inte bokat.  Detta är så kul.

  • gto
    gto skrev 2012-05-10 21:07:50 följande:
    Hallå
    Du är inte så tidigt ute tycker jag inte om man gemför med oss. Vi förlovade oss 2011 och har snart planerat ett år... sparar pengar   ....
    Vi gifter oss 29 juni. Vi har bokat lokal, vigselförättare, sångerska, gitarrist, inbjudningskort är klara, presenter till gästerna nästan klara. Möte med fotograf bokat. Budget har vi satt och sparar för fullt. Bröllopsresa har vi bestämt men inte bokat.  Detta är så kul.
    Ha ha missade att du oxå började 2011 - :)
Svar på tråden Brud 2013