• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • Zuneshine
    ChristineL skrev 2012-04-25 11:56:37 följande:
    Denna klänningen kan jag också tänka mig...


    Jätte fin klänning var har du hittat denna??
  • Zuneshine
    ChristineL skrev 2012-04-25 11:56:37 följande:
    Denna klänningen kan jag också tänka mig...


    wow jätte fin klänning får man fråga var du har hittat denna???
  • Pagnie
    queenemma skrev 2012-04-25 16:31:13 följande:
    Ja känns riktigt läskigt hihi men ska bli så kul att få fixa med allt praktiskt först sen börja köpa allt som behövs :)
    haha jag gör allt samtidigt ja. Haha. Köper hur mycket som helst från ebay och så. Helt beroendeframkallande. Man hittar så mycket fint. Har precis bokat kurdiska musiker till vårt bröllop
  • queenemma

    Är det lätt att beställa där ifrån? Som jag skrev tidigare så har jag hittat klänningen som jag vill ha där blir nästan 3000:- billigare är rädd att bli blåst men personen har 100% possitivt i omdömen så borde ju våga..

  • drömmer

    Jag handlar också mycket från E-bay, dock bara småsaker ännu.  Men också hittat klänning där som jag funderar på att beställa .

    Det är superenkelt att handla! Skaffa bara ett ebaykonto och ett paypalkonto som du kopplar ihop och även kopplar ditt kontokort till. Sen är det bara att klicka o se glad ut .

  • queenemma

    Är alltså riktigt farligt för plånboken hihi ;) hittat massa roligt där så blir att handla där då även klänningen :)

  • CoG

    Är det bara jag som sitter och har bestämt klänning, ring osv...men inser att det är lika bra att vänta med inköp tills närmare nästa år.
    Det är ett tag kvar och man kan ju hinna ändra sig.

    Jag har kollat upp vart min klänning ska sys, det är en kombination av två klänningar.
    Sen vet jag hur ringen ska se ut, men inte kollat vart den ska köpas än.

    Inköp till pynt mm det tar jag lite senare.....det känns som att det är gott om tid kvar.

  • Pagnie
    queenemma skrev 2012-04-25 18:19:10 följande:
    Är alltså riktigt farligt för plånboken hihi ;) hittat massa roligt där så blir att handla där då även klänningen :)
    ja det är helt beroendeframkallande. jag får nästan ett paket om dagen därifrån. haha. har köpt, strumpor, vinglas berlocker, näsdukar, stämplar, hörnstans, band, slips, manchettknappar osv osv
  • drömmer
    CoG skrev 2012-04-25 18:22:28 följande:
    Är det bara jag som sitter och har bestämt klänning, ring osv...men inser att det är lika bra att vänta med inköp tills närmare nästa år.
    Det är ett tag kvar och man kan ju hinna ändra sig.

    Jag har kollat upp vart min klänning ska sys, det är en kombination av två klänningar.
    Sen vet jag hur ringen ska se ut, men inte kollat vart den ska köpas än.

    Inköp till pynt mm det tar jag lite senare.....det känns som att det är gott om tid kvar.
    Nej vi har bestämt det mesta. Klänning är inte helt klart. Ska vänta till höstens alla reor tänkte jag . Men vi har börjat handla lite smått. Varför vänta när man kan shoppa?
  • Pagnie
    drömmer skrev 2012-04-25 19:00:32 följande:
    Nej vi har bestämt det mesta. Klänning är inte helt klart. Ska vänta till höstens alla reor tänkte jag . Men vi har börjat handla lite smått. Varför vänta när man kan shoppa?
    håller helt med dig. shoppa är kul.
Svar på tråden Brud 2013