• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • FruHassel

    Jag kommer aldrig kunna bestämma mig när det gäller färgtemat på bröllopet.... Har varit bombsäker på svart, vitt och rosa MEEEEN nu har jag sett massa underbara bilder på bröllop i pastellfärger ... Åååååå va fint det är!!

  • Brudiframtiden
    FruHassel skrev 2012-04-16 19:56:31 följande:
    Jag kommer aldrig kunna bestämma mig när det gäller färgtemat på bröllopet.... Har varit bombsäker på svart, vitt och rosa MEEEEN nu har jag sett massa underbara bilder på bröllop i pastellfärger ... Åååååå va fint det är!!
    Känner igen mig..har gått från lila, till ivory/guld/creme/brunt till pasteller..hehe...detta blir inte lätt...
  • Olaulin

    Det känns som det inte finns ett enda självklart val i allt detta (förutom vem man vill gifta sig med), finns så många olika varianter på allt! Vi skulle först ha grönt och vitt som färgtema, sen cerise och vitt, och nu är vi inne på flera olika pastellfärger. Först ville vi göra så lite själva som möjligt, men nu vill vi pyssla ihop massor med saker. Bävar nästan för den dag man ska välja bukett och tårta, finns så mycket fint! Aldrig kan man bestämma sig :)

  • FruHassel

    Jag är sugen på en bukett med antingen pioner eller brudslöja

  • Olaulin

    Jag tänkte först en bukett med gerbera, speciellt då vi var inne på cerise som temafärg, nu är jag sugen på pioner, riktigt fint. Tror jag vill ha en bukett med en sorts blomma iaf. Som jag tänker nu iaf, om ett år har jag säkert en annan idé!

  • FruHassel
    Olaulin skrev 2012-04-16 21:10:10 följande:
    Jag tänkte först en bukett med gerbera, speciellt då vi var inne på cerise som temafärg, nu är jag sugen på pioner, riktigt fint. Tror jag vill ha en bukett med en sorts blomma iaf. Som jag tänker nu iaf, om ett år har jag säkert en annan idé!
    Ja jisses det är otroligt svårt .... såna i-landsproblem vi har....
  • Olaulin
    FruHassel skrev 2012-04-16 21:30:21 följande:
    Ja jisses det är otroligt svårt .... såna i-landsproblem vi har....
    Ja, och det ska vi ju nästan vara väldigt glada över :)
  • FruHassel

    Är mycket inne på vitt, rosa och mint grön + svart .... sitter och funderar över de favorboxar jag har som är som brud och brudgum, om jag tycker att de passar in .... skulle vilja minimera det svarta och egetnlgien inte ha nåt bordet men så dyker det upp nån läcker bild och så vill jag det igen....

  • FruHassel

    Skäll på mig om ni inte vill se mer bilder ... jag vill bara dela med mig av min förvirring ;)





     
Svar på tråden Brud 2013