• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • FruSalterod

    japp stämmer, vi vill senda ut lite tidigare pga utlänska gäster :)
     

  • MsChevy

    Vi kommer skicka ut våra save the date-kort som en julhälsning o sen skickar vi ut inbjudningarna strax efter nyår o det är för att hälften av gästerna kommer fårn Norge samt att eftersom det blir ett sommarbröllop, så ska semestern planeras, boende bokas osv. 
    Vi tänkte tipsa våra gäster att ta en minisemester (eller varför inte längre) i det fina området vi ska va på, för det finns så mycket att se o uppleva där.... 

  • Just Me
    MsChevy skrev 2012-03-07 09:10:00 följande:
    Just me: mysigt med en liten! Är det första barnet?
    missidis: va fina std-kort!

    Har ni andra satt ett datum än? Vi är inte riktigt på det klara än med den saken....
    Enklast är nog om TS lägger in våra datum i ett nytt inlägg i trådstarten...
    Nej andra, vi har en liten flicka född juni 2011. Kommer bli jätte mysigt med en til liten  

    FruSalterod - Jättefina std-kort!  

    dellelgarin skrev 2012-03-07 10:14:59 följande:
    Jag gjorde en ny tråd där vi kan göra lista och lägga i ts :)

    Dock var jag lite slarvig och lyckades få exakt samma trådnamn :(www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m4136060.html
    Perfekt med en separat tråd  

    missidis -  Jag tror vi ska skicka ut våra std-kort i maj.... bröllopet blir i mars 2013

     
  • missidis

    Vi skickar iväg dem i början på april, har gäster från utlandet och eftersom de redan ligger här färdiga att posta kommer vi göra det i april, då är det ju "bara" 10 månader kvar


  • dellelgarin
    missidis skrev 2012-03-15 16:06:16 följande:
    Vi skickar iväg dem i början på april, har gäster från utlandet och eftersom de redan ligger här färdiga att posta kommer vi göra det i april, då är det ju "bara" 10 månader kvar
    Åhh hur skall jag kunna hålla mig :)

    Jag vill skicka nu men det är lixom 15 månader kvar, i slutet av sommaren skall vi skicka save the date för vi har oxå ettt par utländska gäster, plus att vi bor i en turistort så folk som kommer från "sverige" kasnke vill kunna planera sin semeser i samband med bröllopet tänker vi
  • Loolloo

    Hej Alla, här är en till som förhoppningsvis blir fru 2013.
    Jag har velat gifta mig länge, men   har det slagit gubben att han också vill.. dock har han sagt om 10 år, tills för 2 veckor sedan.. och senast igår sa han att han vill gifta sig 2012, hur tänkte han nu?! så nu får de bli tills 2013 istället =) 

  • Pagnie
    Loolloo skrev 2012-03-17 16:47:12 följande:
    Hej Alla, här är en till som förhoppningsvis blir fru 2013.
    Jag har velat gifta mig länge, men   har det slagit gubben att han också vill.. dock har han sagt om 10 år, tills för 2 veckor sedan.. och senast igår sa han att han vill gifta sig 2012, hur tänkte han nu?! så nu får de bli tills 2013 istället =) 
    haha ja men det var väl roligt. Det verkar som att karlar funkar så där. Får en fix idé helt plötsligt. Men välkommen säger vi då. Har du börjat med planeringen?
  • Lisapi

    Hejsan, jag kikade in här och tänkte fråga om man får vara med och planera?! =)

    Vi planerar nu bröllop till sommaren 2013 och jag är en såndär som planerar och köper i tid (med i tid menar jag för tidigt!)  =) 


  • Pagnie
    Lisapi skrev 2012-03-17 16:50:41 följande:
    Hejsan, jag kikade in här och tänkte fråga om man får vara med och planera?! =)

    Vi planerar nu bröllop till sommaren 2013 och jag är en såndär som planerar och köper i tid (med i tid menar jag för tidigt!)  =) 
    absolut kom in kom in, bara roligt med flera. Jag är precis som du. har planerat sedan i höstas och vi gifter oss i juli 2013. Jag har börjat köpa massa saker. Kollade brudklänning för en vecka sedan och jag köper massa massa saker från Ebay heeela tiden. Men jag älskar att planera det är ju så roligt.
    Hur långt har du kommit än så länge då?
  • Lisapi

    Vi har bokat in hela april med slottsvisningar och det är väl så långt vi har kommit med de stora sakerna.
    Annars så har jag köpt på mig lite brudtillbehör, dekarationer och sådär. Klänningen är nog helt klar, jag fick en wow-upplevelse när jag såg den på designerns hemsida så åkte och provade den och det var klänningen emd stort K! =)

    Kika in på bloggen om ni vill =) 


Svar på tråden Brud 2013