• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • sanzan
    MeaJ skrev 2012-02-19 12:03:35 följande:
    Självklart får du fråga det, det är den mörklila jag har.
    Hur pass mörk är den? Vi ska antagligen gifta oss på sommaren. Är den för mörk för det? Du har möjligen inte lust att skicka en bild
  • MeaJ
    sanzan skrev 2012-02-19 13:13:55 följande:
    Hur pass mörk är den? Vi ska antagligen gifta oss på sommaren. Är den för mörk för det? Du har möjligen inte lust att skicka en bild
    skicka ett privat meddelande till mig med din mailadress så kan jag skicka en bild senare idag när jag kommer hem igen.
  • Doofie

    Idag bokar min blivande kyrkan till 23/2 2013!
    Kanske börjar det kännas lite mer verkligt nu.. att det inte bara är något infall vi fick :P

    Hur är det med er andra, bokat och klart?

  • Doofie
    missidis skrev 2012-02-20 12:03:13 följande:
    Någon ska ge favors? Letar efter nåt kul att ge bort :)
    Funderar på att bara ge nåt litet, en chokladbit eller nåt (tråkigt, jag vet :P ) men jag såg någon som gav alla gäster en trädplanta att plantera som symbol för parets kärlek, så det finns ju massa varianter

    Har du några ideer på vad du vill ge?
  • Karina1307
    Doofie skrev 2012-02-18 13:42:10 följande:
    Har hittat en brudklänning som jag ungefär blivit kär i.. Konstigt att jag fallit för denna egentligen.. hade alltid tänkt mig en stor fluffig sak med massa tyllkjol.. :P 
    Denna är iallafall från Allure bridals, style C207. Vet någon om det finns någonstans i Sverige man kan köpa detta märke? Har försökt titta på deras hemida för att se om de har återförsäljare i Sverige men inte lyckat hitta någon :(



    Hej,

    Första klänningen på denna sida  www.huicouture.com/Home/gowns/kollektion är inte samma klänning, men väldigt lik tycker jag. Det är nästan bara rosetten som skiljer. Kanske kan vara något?
  • missidis

    Doofie: Nä jag har ingen aning, tittat lite på olika godis eller choklad men känns så tråkigt. Försöker komma på nåt som passar vårt bröllop och som förknippas med oss Tur man har lite tid kvar att tänka ;)


  • Doofie
    KarinaC skrev 2012-02-21 13:36:26 följande:
    Hej,

    Första klänningen på denna sida  www.huicouture.com/Home/gowns/kollektion är inte samma klänning, men väldigt lik tycker jag. Det är nästan bara rosetten som skiljer. Kanske kan vara något?
    Ja det har du rätt i. Väldigt lik! Tur att det är ett tag kvar så jag hinner bestämma vad jag vill ha ;)
    Hade bara varit bra om man kunnat prova på riktigt, beställa kan man ju alltid både kinavariant och äkta design om man så vill..
  • FruHassel
    missidis skrev 2012-02-20 12:03:13 följande:
    Någon ska ge favors? Letar efter nåt kul att ge bort :)
    Vi tänkte ha nåt litet godis som går i färgerna vi ska ha som tema. Vitt, svart och rosa. Kanske tre små bitar ...
  • Karina1307
    Doofie skrev 2012-02-22 00:25:00 följande:
    Ja det har du rätt i. Väldigt lik! Tur att det är ett tag kvar så jag hinner bestämma vad jag vill ha ;)
    Hade bara varit bra om man kunnat prova på riktigt, beställa kan man ju alltid både kinavariant och äkta design om man så vill..
    Absolut man vill alltid prova klänningen innan! Du kan prova klänningen i Stockholm fredag/lördag, om du bor där dvs...
Svar på tråden Brud 2013