• MLWSWY

    västerås-brudar 2012??

    Hej!

    Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)

    Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012

  • Svar på tråden västerås-brudar 2012??
  • Pörcy
    Joanna Marie skrev 2012-03-12 07:54:12 följande:
    Hade en riktig tjejkväll i helgen då mina vänninor prövade att göra min bröllopsfrisyr och det blev jättefint! Det är verkligen på riktigt! :D

    I helgen ska vi på vigselmusikgudstjänst i Badelunda kyrka, kommer vi se någon av er där kanske? Flört
    Jag skulle jättegärna gå men min m2b verkade måttligt intresserad när jag frågade så vi får se.. :-/
  • sofiasmamma
    Pörcy skrev 2012-03-12 15:42:31 följande:
    Jag skulle jättegärna gå men min m2b verkade måttligt intresserad när jag frågade så vi får se.. :-/
    Det är även vigselmusik i domkyrkan på söndag, jag vill gå men D är bortrest. Trist för det är ju inte samma sak att gå ensam. ;)
  • Juni 2012
    Pörcy skrev 2012-03-12 15:40:28 följande:
    Jag har sängkläder, kudde och täcke till bebis om det är nåt du vill ha? Sen har jag rensat ut en stor påse med bebisleksaker om det finns nåt intresse av det? Finns nog lite kläder också men det beror på vilka storlekar som behövs?
    Jag har skrivit ett meddelande till dig!
  • carrobarrometer
    sofiasmamma skrev 2012-03-12 16:35:06 följande:
    Det är även vigselmusik i domkyrkan på söndag, jag vill gå men D är bortrest. Trist för det är ju inte samma sak att gå ensam. ;)
    Vilket bra tips, har helt missat att dom har vigselmusik i domkyrkan. Vet du om det är något återkommande eller är det enbart nu på söndag som gäller?
  • sofiasmamma
    carrobarrometer skrev 2012-03-12 19:18:27 följande:
    Vilket bra tips, har helt missat att dom har vigselmusik i domkyrkan. Vet du om det är något återkommande eller är det enbart nu på söndag som gäller?
    Bara på söndag tror jag. Kl. 18.00. :)
  • sandraochdaniel
    Juni 2012 skrev 2012-03-12 07:57:22 följande:
    Detta är helt OffTopic, men eftersom ni bor i Västeråstrakten så chansar jag. Om någon misstycker så ber jag er att bortse ifrån det (det går ju inte att radera inlägg tyvärr).

    SÖKES för asylsökande familjers räkning:
    Bebiskläder och annat till bebisar (t.ex. nappflaskor, små leksaker, filtar, babygym, m.m.)
    kläder till större barn
    skor
    sängkläder
    och alla sorters husgeråd (porslin, bestick, kastruller, m.m.) i bra skick.

     Min m2b och jag kommer att åka och lämna det vid månadsskiftet.
    Tack för hjälpen!
    Jag har massor av nappar, nappflaskor till bebisar (oanvända AVENT prylar, svärmor hade demat dem i en butik och tog med en påse åt oss)
     
  • sandraochdaniel

    Hej igen tjejer,

    Usch jag har sån dålig motivation med bröllopsplanering och pyssel just nu.
    Jobbet tar upp galet mycket tid och jag har konstant dåligt samvete för att ajg alltid hämtar dottern sist på dagis... (blir inte bättre att de lite fint inflikar "att man faktiskt får gå ned i arbetstid när man får barn")

    Vi skickade iaf in hindersprövningen i förra veckan.
    Borde ta tag i mina inbjudningskort och även pyssla lite med bordsdekorationer samt sy ihop  Flyn Lill gardiner till längre längder sam taket i bygdegården skall dekoreras med.

    Borde även ta mig till en florist och bestämma hur buketten ska se ut, men orkar inte med nånting.
    Mycket suck och stön just nu.. 

  • Pörcy
    sofiasmamma skrev 2012-03-12 16:35:06 följande:
    Det är även vigselmusik i domkyrkan på söndag, jag vill gå men D är bortrest. Trist för det är ju inte samma sak att gå ensam. ;)
    Jo jag vet att det var där också.. Men som sagt, trist att gå själv... :-/
  • Pörcy
    sandraochdaniel skrev 2012-03-13 10:55:38 följande:
    Hej igen tjejer,

    Usch jag har sån dålig motivation med bröllopsplanering och pyssel just nu.
    Jobbet tar upp galet mycket tid och jag har konstant dåligt samvete för att ajg alltid hämtar dottern sist på dagis... (blir inte bättre att de lite fint inflikar "att man faktiskt får gå ned i arbetstid när man får barn")

    Vi skickade iaf in hindersprövningen i förra veckan.
    Borde ta tag i mina inbjudningskort och även pyssla lite med bordsdekorationer samt sy ihop Flyn Lill gardiner till längre längder sam taket i bygdegården skall dekoreras med.

    Borde även ta mig till en florist och bestämma hur buketten ska se ut, men orkar inte med nånting.
    Mycket suck och stön just nu..

    Sucka och stöna allt du vill! Förstår din situation.. Jag gick ner i tid (från 100 till 90) innan jag var på väg att gå in i väggen för det blev helt enkelt för mycket men mitt samvete jobbar 100% ändå..


    När var det ert bröllop skulle gå av stapeln? Kan inte din m2b ta tag i nåt så du slipper tänka på allt?

  • sandraochdaniel
    Pörcy skrev 2012-03-13 11:12:36 följande:

    Sucka och stöna allt du vill! Förstår din situation.. Jag gick ner i tid (från 100 till 90) innan jag var på väg att gå in i väggen för det blev helt enkelt för mycket men mitt samvete jobbar 100% ändå..


    När var det ert bröllop skulle gå av stapeln? Kan inte din m2b ta tag i nåt så du slipper tänka på allt?


    Jag skulle också gärna tänka mig att gå ned i tid, dock är det jag som får mest möjligheter genom mitt jobb att göra karriär... och duktig flicka som man är säger man ja till det mesta fastän man kanske inte orkar med. Vilket skapar dåligt samvete inför förlorad tid med familjen osv.

    Min blivande är jätte involverad i planeringen och är med i massor. Dock kasnke jag är den som tar tag i projekten och startar upp sakerna..
Svar på tråden västerås-brudar 2012??