• MLWSWY

    västerås-brudar 2012??

    Hej!

    Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)

    Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012

  • Svar på tråden västerås-brudar 2012??
  • sofiasmamma

    Vad fint ni gör! När ska ni gifta er?


    Jag hade eg. tänkt att jag skulle duka osv. själv, men jag är pyssligare i teorin än i praktiken... :D


    Restaurangen får duka så får vi se om vi ska lägga till ngt extra.


    MochR skrev 2012-02-27 17:20:59 följande:
    Var och provmöblera i helgen, det blir super bra! Alla får plats och vi kommer inte behöva möblera om mycket alls för att få plats för att få plats att dansa Glad

     


  • sofiasmamma


    Nu har vi fått inbjudningskorten!! Vi valde detta dels. för att det är midsommar, dels för att det känns lite jugendinspirerat och det är en av mina favoritstilar. Men jag lovar att det var ett gemensamt beslut. ;)


    Vi har specialbeställt frimärken också, ngt jag aldrig trodde jag skulle göra, men de kostar ju som vanligt så då kändes det helt klart värt! :)

  • Pörcy
    MochR skrev 2012-02-27 17:20:59 följande:
    Var och provmöblera i helgen, det blir super bra! Alla får plats och vi kommer inte behöva möblera om mycket alls för att få plats för att få plats att dansa Glad

     


    Grönt, guld och vitt är vårt färg tema!


     



     


    Det fattas monogram och dekorationer på festhäfterna och på fjärilarna ska det stå namn och dekoreras något.


     


    Va fint det blev! Jag funderar mycket på vår dukning men lutar också åt något sånt men med "våra färger.. :-P
  • Pörcy
    sofiasmamma skrev 2012-02-27 18:54:21 följande:


    Dessa frimärken har vi beställt. :)
    Coolt! Visste inte ens att det fanns!
  • MochR
    sofiasmamma skrev 2012-02-27 18:44:17 följande:

    Vad fint ni gör! När ska ni gifta er?


    Jag hade eg. tänkt att jag skulle duka osv. själv, men jag är pyssligare i teorin än i praktiken... :D


    Restaurangen får duka så får vi se om vi ska lägga till ngt extra.


    Tack! Har färjat dukarna och sytt dem själv och håller nu på att sy servetterna... ibland för pysslig för mitt eget bästa Tungan ute Vi gifter oss inte förrens 14/7
    carrobarrometer skrev 2012-02-27 18:14:09 följande:
    Ska kanske tilläga att när jag gick i Sthlm var det special erbjudan på denna behandling, så vet inte vad det kostar nu. Men kan varmt rekomendera Sannakliniken, ligger centralt och bra till om man kommer med tåget.
    I Eskilstuna är det Salong Framtiden som har en tjej som hyr in sig och gör denna behandling hos dom.
    Lycka till.
    Ok ska kolla in det! Tack för tipsen iaf Glad
    Pörcy skrev 2012-02-27 22:18:01 följande:
    Va fint det blev! Jag funderar mycket på vår dukning men lutar också åt något sånt men med "våra färger.. :-P
    Tackar!! Vad är era färger?
  • sandraochdaniel

    Sofiasmamma, Vad roligt att du beställt klänning och vilket sammanträffande med modellen! SkrattandeVart beställde ni inbjudningskorten ifrån? Superfina!

    MochR, Wow vilken fin dukning!! Kommer bli kanon! Vad är det fina bulliga på servetten för något? Är det choklad hjärtan ni lagt på servetterna? Solig

    Har så jäkla mycket med jobbet och så just nu, så bröllopsplaneringen ligger just nu lite i dvala...hinner inte vara inne här på bröllopstorget lika mycket som jag skulle vilja heller  :(  Inser nu att det inte är så himlans långt kvar och börjar känna mig lite stressad när jag ser allt fint pyssel ni gjort.

    Vi var iaf ut med kocken som ska fixa maten till själva lokalen igår och rekade lite. Måttade och ska göra en ritning och testa olika möbleringar. 

  • sandraochdaniel
    Pörcy skrev 2012-02-27 22:19:11 följande:
    Coolt! Visste inte ens att det fanns!
    Går att beställa på posten.se kostar inget extra mot vanliga frimärken, ingen frakt och de kommer jätte snabbt!
  • Juni 2012

    En bekant frågade mig om jag kände till något bra cateringställe i Köping? Helst med utkörning också.
    De ska ha släktträff och de hade kikat på ICA´s festfat, men ville ha mer lagad mat istället om det fanns något bra alternativ.

  • MsChevy
    Juni 2012 skrev 2012-02-28 12:58:25 följande:
    En bekant frågade mig om jag kände till något bra cateringställe i Köping? Helst med utkörning också.
    De ska ha släktträff och de hade kikat på ICA´s festfat, men ville ha mer lagad mat istället om det fanns något bra alternativ.
    A&S Catering i Kungsör rekommenderar jag! http://www.ascatering.se/Hem.html
    Hade dom till farsans 50-årsfest, potatisgratängen är grymt god!!!!
Svar på tråden västerås-brudar 2012??