• MLWSWY

    västerås-brudar 2012??

    Hej!

    Tänkte kolla om de finns några Västeråsbrudar som gifter sig 2012 som man kan prata lite med, bolla idéer och så! Såklart är västeråsbrukar 2011 och 2013 också välkomna! =)

    Själv ska jag gifta mig den 7 juli 2012

  • Svar på tråden västerås-brudar 2012??
  • Pörcy

    Alltså, nu beror det ju på om man gillar spets eller inte..Själv är jag ingen "spetstjej" så jag röstar för den senaste klänningen men med tanke på den andra klänning du la upp förut så är den översta KiK mer lik den... Är det nån av dessa som hette som din dotter?


     


    Jag köpte näbbklänning till min dotter idag! Gick förbi Rigolo (på Stora gatan) på lunchen och såg små näbbklänningar på rea i skyltfönstret. Gick in och kollade (har aldrig varit in där förut) och en var verkligen perfekt i modell till min dotter så jag funderade lite under em så sprang jag och köpte den innan jag åkte hem från jobbet. Hade egentligen tänkt hyra på Ruths där vi fixat allt annat men den var söt och billig så jag slog till! :-P

  • KirsiLaa
    sofiasmamma skrev 2012-02-20 21:13:56 följande:


    Provade denna idag och har nu skapat en omröstningstråd pga beslutsångest. Denna mot den från KiK. Den från Aspera har jag valt bort.


    Den är definitivt finast. :) 
  • sandraochdaniel
    SkrattandeSkrattandesofiasmamma skrev 2012-02-19 21:00:12 följande:


    Denna från KiK. Siden och spets.


     


    Provade väl 9-10 klänningar totalt, mest klänningar från KiK.


    Denna gillade jag bäst, är galet svag för spetsklänningar Hade nog kört utan axelbanden dock
  • sofiasmamma
    sandraochdaniel skrev 2012-02-22 20:23:59 följande:
    Denna gillade jag bäst, är galet svag för spetsklänningar Hade nog kört utan axelbanden dock

    Den är helt ljuvlig, det känns inte att man har den på sig!


     

  • sofiasmamma
    Joanna Marie skrev 2012-02-22 21:02:03 följande:
    Jag som tyckte den från Aspera var snyggast :(
    Den är superfin, men inte på mig... :) Det blir helt fel vid axlarna och jag ser ut som en fyrkant...
  • Joanna Marie

    Men om spetsklänningen är ljuvlig kör på den? Den såg vilket som mer speciell ut än den andra

  • sofiasmamma
    Joanna Marie skrev 2012-02-22 21:15:01 följande:
    Men om spetsklänningen är ljuvlig kör på den? Den såg vilket som mer speciell ut än den andra
    Jag bestämde mig i eftermiddags... :)
  • Joanna Marie
    sofiasmamma skrev 2012-02-22 21:33:10 följande:
    Jag bestämde mig i eftermiddags... :)
  • Kramarina

    Har valt ring nu och är jättenöjd :) vi köpte förlovningsringar från schalins på guldbutiken i zigma, fick jättebra service då så gick tillbaka nu och hon kan verkligen sina ringar :) ska ta diamanter från en ring och sätta dem på entill likadan ring som förlovningsringen. Kommer bli jättefint :) och hon kommer hjälpa oss med det istället för att låta leverantören fixa. Det skulle ha kostat ett par tusen extra. Har även mailat om catering så väntar på svar. Vi vill ha en del via catering och en del från släkt som present. Bara hoppas de går med på det, har bara 200 per person som budget så....

Svar på tråden västerås-brudar 2012??