• förlovadflicka

    Visa hela era outfits!

    Gillar verkligen klänningstråden där alla visar sina klänningar men jag tycker det skulle vara kul med en tråd där man visar allt man ska ha på sig! Dessutom kanske man kan få förslag på vad man kan ha om något saknas. Jag börjar då...



    Min klänning som ska sys upp kommer att vara i stil med den här (Rembo Stylings Libelle)

    Den här koftan är beställd från etsy.com och ska ha en röd rosett istället för rosa.


    Den här rosetten är också från etsy och den ska jag ha i håret. 


    Till den här frisyren:


    Jag har beställt de här skorna från sonjasbrides.com


    Och ska ha ett sådan här armband från alti.se med bara två rader i röda toner


    (Lägger resten i ett inlägg, den verkar inte vilja ladda upp fler bilder... 

     
  • Svar på tråden Visa hela era outfits!
  • citrondoft
    Tet skrev 2011-04-03 13:06:20 följande:

    Ge gärna feedback, eftersom att vi ska ha ett hemligt bröllop är det bara här jag kan utbyta tankar och idéer. Eller säga hur jäkla lycklig jag är som ska gifta mig!


    än, men tycker att dessa är snygga!




    Har inte bestämt skor än...men dessa två är åt de hållet av vad jag vill ha.
    Vilka snygga skor! Har letat ihjäl mig efter ett par gröna skor. Vart har du hittat dessa snyggingar??
  • TheD
    11juni2011 skrev 2011-04-03 21:57:40 följande:
    Wow! Farlig hemsida! Finns ju hur mycket fint som helst där!!

    Fast din var nog finast! Vad har du tänkt att ha för andra smycken till den? Om du nu ska ha det :=)
    Jag kommer ha:




    Det är en JÄTTEFARLIG sida, finns mycket godsaker där Flört
  • 11juni2011
    TheD skrev 2011-04-03 22:02:08 följande:
    Jag kommer ha:




    Det är en JÄTTEFARLIG sida, finns mycket godsaker där Flört
    Jättebra kombination av smycken!! Gud va fint :=)

    Jag tror banken kommer spärra mitt Visa kort snart haha, dom måste tro att någon galning har kapat mitt kort och gått bananas på diverse bröllopssajter och ebay :=) Näe, jag får nog ta och klicka hem den där tiaran, den var verkligen jättefin!
  • Tittij

    Det är väl dax att jag lägger upp några av mina inspirationsbilder..
    Vi kommer ha cerise och orange som våra färger

    Klänningen som är beställd från Kina, dock med en del ändringar. Cerise sidenband, spets över bröster bara och slätare kjol bak.



    Dessa hade jag velat beställa till min blivande, men då han kommer ha militär högtidsdräkt går det inte

    Har beställs såna har tissue poms från Ebay i cerise och rosa


    Vill ha lite rufsigare hår med nån fläta och sen cerise och orange blommor i håret. Nåt åt det här hållet:


    Vi kommer köra på cupcakes med en liten tårta på toppen. Dock inte exakt denna, men nåt åt det här hållet.


    Inspiration till brudbuketten:
  • Tittij

    TheD: Underbara smycken! Måste nog kika in lite på den sidan igen...
    Jag har beställt armband till mig och tärnan från Love Be Proud som så många andra här inne..
    Men man får ju ändra sig

  • TheD
    11juni2011 skrev 2011-04-03 22:05:23 följande:
    Jättebra kombination av smycken!! Gud va fint :=)

    Jag tror banken kommer spärra mitt Visa kort snart haha, dom måste tro att någon galning har kapat mitt kort och gått bananas på diverse bröllopssajter och ebay :=) Näe, jag får nog ta och klicka hem den där tiaran, den var verkligen jättefin!
    Tack! Glad

    Hahahahaha! Då får du skynda dig!
    Tittij skrev 2011-04-03 22:11:59 följande:

    TheD: Underbara smycken! Måste nog kika in lite på den sidan igen...
    Jag har beställt armband till mig och tärnan från Love Be Proud som så många andra här inne..
    Men man får ju ändra sig


    Tack!

    Nu saknas skor.....får vänta tll studentsäsongen. Ser på Made of Honor  :) Mmmm Patrick Dempsey!
  • jhi1111

    Tror det blir den här klänningen haha, föll för den direkt men jag hittar alltid massa annat jag också gillar.

    buketten blir ungefär som denna 
    


    tiara/diadem
    Skor - Menbur: 04194 | Parbild
    men har börjat funder på ett par färgade ist
    Damas Jewellery
    förutom förlovnig och vigsel ringen kommer jag också ha denna skönhet som jag fick av min kusin när min M2B friade i dubai, precis efter att han friat träffade vi kusinen som bor där nere och jag fick denna som förlovningspresent/tidigt bröllopspresent

    sen har jag valt smycken också, både strass och pärlor i ett, en spetsbolera blir det också 
Svar på tråden Visa hela era outfits!