• förlovadflicka

    Visa hela era outfits!

    Gillar verkligen klänningstråden där alla visar sina klänningar men jag tycker det skulle vara kul med en tråd där man visar allt man ska ha på sig! Dessutom kanske man kan få förslag på vad man kan ha om något saknas. Jag börjar då...



    Min klänning som ska sys upp kommer att vara i stil med den här (Rembo Stylings Libelle)

    Den här koftan är beställd från etsy.com och ska ha en röd rosett istället för rosa.


    Den här rosetten är också från etsy och den ska jag ha i håret. 


    Till den här frisyren:


    Jag har beställt de här skorna från sonjasbrides.com


    Och ska ha ett sådan här armband från alti.se med bara två rader i röda toner


    (Lägger resten i ett inlägg, den verkar inte vilja ladda upp fler bilder... 

     
  • Svar på tråden Visa hela era outfits!
  • In Wonderland

    Förlovadflicka, tycker dina skor som du beställt från sonjasbrides är så fina. Skulle också gärna vilja beställa dem. Har du fått hem dina? Är de sköna? Passade storleken? Med frakt blir det 470kronor och jag är lite orolig att köpa på nätet, men vill hemskt gärna...

  • Chicita

    Nu ska jag göra ett försök på att visa min outfit även om jag inte har exakta bilder...
    Min klänning kommer troligtvis inte att ha den där öppningen med avvikande tyg fram. Men jag hinner ångra mig *S*
    Min kommer vara i vit brokad, med grön "underklänning". Vidare klockärmar, och synlig tight underärm
    Kommer ha bälte i midjan istället för avskärningen under byst också... men det här är bästa bilden jag kan hitta om man ska se en i tyg, annars är det den högra bilden på min avatar/icon som är det mönster jag syr efter på ett ungefär...
    [agape-brud.jpg]

    Funderar på någon liknande frisyr


    Mitt specialbeställda pannsmycke:


    Mitt halsband och örhängen:


    Skor letar jag efter med ljus och lykta.
    Jag vill ha en liten platå, och lite klack. Men det får absolut inte vara en hög klack ,eller hög nivåskillnad
    Jag är så kort att jag känner att jag måste få lite höjd. Men blir klacken mer än ett par cm så får jag så ont i foten att jag inte kan gå. Så 1-2 cm platå och 3-4 cm klack är nog optimalt... Och sandalmodell så det passar med temat... Hittar ni så tipsa gärna...

  • TheD

    Beställde tiaran då den ej finns i butik i USA, enorm snabb leverans så nu är det skor som saknas :)


  • LisaEleonor
    Chicita skrev 2011-04-02 10:26:24 följande:
    Nu ska jag göra ett försök på att visa min outfit även om jag inte har exakta bilder...
    Min klänning kommer troligtvis inte att ha den där öppningen med avvikande tyg fram. Men jag hinner ångra mig *S*
    Min kommer vara i vit brokad, med grön "underklänning". Vidare klockärmar, och synlig tight underärm
    Kommer ha bälte i midjan istället för avskärningen under byst också... men det här är bästa bilden jag kan hitta om man ska se en i tyg, annars är det den högra bilden på min avatar/icon som är det mönster jag syr efter på ett ungefär...
    [agape-brud.jpg]

    Funderar på någon liknande frisyr


    Mitt specialbeställda pannsmycke:


    Mitt halsband och örhängen:


    Skor letar jag efter med ljus och lykta.
    Jag vill ha en liten platå, och lite klack. Men det får absolut inte vara en hög klack ,eller hög nivåskillnad
    Jag är så kort att jag känner att jag måste få lite höjd. Men blir klacken mer än ett par cm så får jag så ont i foten att jag inte kan gå. Så 1-2 cm platå och 3-4 cm klack är nog optimalt... Och sandalmodell så det passar med temat... Hittar ni så tipsa gärna...
    Helt off-topic. Men åh, Arwen-smycken, vart har du köpt dem?
  • lepaus
    LisaEleonor skrev 2011-04-01 10:12:35 följande:
    Här är min klänning, hittar ingen bättre bild på internet. Mina band kommer se annorlunda ut och jag kommer ha kortare slöja. Det är släp på den ändå.


    Sedan vet jag inte om jag ska ha halsband, armband och örhängen, kanske blir lite mycket. Men jag fastnade för de här.



    Och mina skor =)



    Och min väska, är väldigt kär i den.

    Wow, vilken fantastisk klänning LisaEleonor! Får man fråga vilket märke det är eller var du har köpt den? :)
  • MartinaRickard
    Beautiful Disaster skrev 2011-04-01 23:46:02 följande:
    Ni som beställt klänningar, har ni angett exakta mått eller lagt till/tagit bort någon cm?
    Jag har lagt till nån/några extra cm, men det är för att jag vet att jag kommer vara större=) (är gravid) men det kan väl alltid vara bra att lägga till kanske, hellre det och sy in klänningen än att den är för liten!
  • jessica p
    In Wonderland skrev 2011-04-02 03:57:57 följande:
    Förlovadflicka, tycker dina skor som du beställt från sonjasbrides är så fina. Skulle också gärna vilja beställa dem. Har du fått hem dina? Är de sköna? Passade storleken? Med frakt blir det 470kronor och jag är lite orolig att köpa på nätet, men vill hemskt gärna...

    älskar också dessa skor! iom att min sambo är ngt kortare än mig så vill jag inte ha ngn klack och för att jag knappt kan gå i det(älskar converse). jättefina och inte så dyra heller.
  • LisaEleonor

    lepaus, klänningen är en nixa =) Första jag har sett därifrån som hade släp och så. Det är klädda knappar i ryggen och snörning, hade inet sett det innan på deras klänningar

  • Tittij
    Jossis81 skrev 2011-04-03 08:56:21 följande:
    Har köpt mej en fin slöja på Ebay!
    Den var jättefin! Precis en sån jag skulle vilja ha om jag skulle haft slöja!
Svar på tråden Visa hela era outfits!