• Svar på tråden Visa era skor :)
  • a ring on my finger

    Jag har redan ett par skor som jag gillar och som framför allt är supersköna...MEN...de är fel färg för vi bytte färgtema efter att jag hade köpt skorna.

    Nu är det kanske inte hela världen eftersom jag har en hellång klänning där skorna inte kommer att synas men det hade varit trevligt att ha ett par matchande.

    Så stötte jag på dessa på nätet för endast 69:- så nu hoppas jag att de passar och att de är lika sköna som de jag hade tänkt mig att ha.

  • Midsommarbrud
    Ponduss skrev 2014-04-23 09:09:04 följande:
    Åh, var har du hittat sneakersarna?? Superfina!!
    Tack! Jag köpte dom på Skoboo i Ullared för 179:- men såg att de även finns på skopunkten för 249:-
    Tycker det är så fint att dom är i spets, har bara sett vanliga vita innan.. :)
  • Ponduss
    Midsommarbrud skrev 2014-04-23 10:45:05 följande:
    Tack! Jag köpte dom på Skoboo i Ullared för 179:- men såg att de även finns på skopunkten för 249:-
    Tycker det är så fint att dom är i spets, har bara sett vanliga vita innan.. :)
    Haha, jag som va i ullared nyss, tänk att jag inte såg de där skorna när jag var in på skoboo.. Ja, spetsen tar ju skon till en helt annan nivå!
  • Midsommarbrud
    Ponduss skrev 2014-04-23 11:26:05 följande:
    Haha, jag som va i ullared nyss, tänk att jag inte såg de där skorna när jag var in på skoboo.. Ja, spetsen tar ju skon till en helt annan nivå!
    Ja, dom stod faktiskt lite undangömda.. Hade kikat in dom på deras hemsida i förväg så jag visste vad jag leta efter.. :) Där kan man förresten beställa dem, kostar 29 kronor i frakt men blir ju fortfarande billigare än skopunkten.. :)
  • nida86

    Dessa skor funderar jag på att köpa och dekorera med "shoe clips". Jag har provat skorna och de är så mycket finare i verkligheten :)
  • swdnchick


    Mina fantastiska brudskor! Efter att ha letat överallt efter lila skor med rätt klackhöjd hittade jag dessa från rainbow club. Köpte dem vita och skickade in för färgning, betalade bara frakten. :)
  • iQbee
    nida86 skrev 2014-04-26 15:55:09 följande:

    Dessa skor funderar jag på att köpa och dekorera med "shoe clips". Jag har provat skorna och de är så mycket finare i verkligheten :)


    assnygga!:D
Svar på tråden Visa era skor :)