• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Elca

    Jag hade ett par skor från Nina Shoes på vårt bröllop. Vårt färgtema var gult och grått och jag älskar hur de gula skorna bryter av mot allt det vita!! Tycker att det är underbart med brudskor i pigga färger :). Bilden på mig är ganska dålig...tagen med mobilkamera...och bild nr 2 är från internet eftersom jag ännu inte har bilder från fotografen....men hoppas att det ger en uppfattning om hur det kan se ut med gula skor Glad



  • iQbee
    Lindijoo skrev 2013-09-08 11:57:04 följande:
    iQbee, menbur-skorna är skitsnygga! Har också tittat på dom faktiskt. Bra val
    tack ;) as sköna också =)
  • aminis

    vi gifter oss på landet så jag tyckte att jag kunde festa till det lite och ha ett par swedish hasbeens, så dessa blir det!! har inte riktigt bestämt mig för färg dock men jag tror det lutar åt vita. bekväma är de också, vilket är väldigt skönt just på bröllopsdagen känner jag!

     


  • teres77

    De här ska jag ha...

    Höga klackar till vigsel och större delen av dagen...



    Sneakers till kvällens kortare klänning och dans! De är supersköna!!


     
  • CamillaForsgren

    Här är de jag ska ha:



     Köpta på skopunkten för 199 kr plus att jag satt dit självhäftande stenar och limmat på glitter. Kommer ha en lång klänning så de kommer inte synas så mycket, men de går ju även och använda efter bröllopet.
  • Caledonia

    Jag är lång och det blir nog bäst med platta skor. Dock är klänningen lite lång så vi får se. Men dessa har jag köpt med intentionerna att ha på mig, om inte annat som extraskor Nicosia 127694-016 ball p

  • mamp

    De här ska jag ha:



    Blev helt kär i dem så fort jag såg dem och de är lite lagom höga så att jag inte blir längre än min älskling. 
Svar på tråden Visa era skor :)