• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Nephele
    Pinkgrape skrev 2011-08-26 14:27:39 följande:
    Såhär blev skovalet för oss :)


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Det DÄR gillade jag! Varför har jag inte tänkt på den möjligheten? Blir ju mycket mycket enklare då. Får se om det kan passa med svarta skor till min klänning. Tack!
  • Pinkgrape
    Eireann skrev 2011-08-27 18:15:28 följande:
    Det DÄR gillade jag! Varför har jag inte tänkt på den möjligheten? Blir ju mycket mycket enklare då. Får se om det kan passa med svarta skor till min klänning. Tack!
    Tärna 2011 skrev 2011-08-28 10:39:46 följande:
    VAR hittade du dina pumps? Vill ha!! Skrattande 
    Ja, jag har ganska breda fötter och svårt att hitta skor (främst högklackade) som passar och dessa hade jag i garderoben redan :) Att vi sedan hade svart som temafärg och jag hade svart band i midjan och en svart bolero gjorde ju att svarta skor skulle passa perfekt :)

    Jag köpte dom för... 2-3år sedan på en lokalskoaffär som inte finns kvar längre. Men jag tror de har några liknande på Brandos och Halens :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • MySweetShadow
    Tärna 2011 skrev 2011-08-28 10:39:46 följande:
    VAR hittade du dina pumps? Vill ha!! Skrattande 
    Ellos har annars skitsnygga svarta pumps vet jag! Tror dom kostar 399kr... Kika där vettja! Flört
  • mandypants200
    jenniejummie skrev 2011-08-26 14:08:15 följande:
    Vi har spanskt tema & våra färger är gult & rött, jag tyckte att dom här skorna passade som handen i handsken.. dom kändes väldigt spanska...eller??


    ÅH vad snygga!!! Vi har rött och champagne som färger ochjag letar efter skor i just den färgen och höjden. Får jag fråga var du hittat dom?
  • Tärna 2011
    MySweetShadow skrev 2011-08-28 13:07:42 följande:
    Ellos har annars skitsnygga svarta pumps vet jag! Tror dom kostar 399kr... Kika där vettja! Flört
    Tack för tipset! :)
  • TheAndieGirl

    Dom här skorna blev det för mig, Älskar alla detaljer och att man kan beställa dom villken klackhöjd man vill och vilken bredd man vill ha på skon och vilkjen färg man vill ha :)) tänkte beställa dom i Ivory och klackhöjd 10 eller 11 cm, har inte riktigt bestämt mig än:)


  • Marys
    Wedding2012 skrev 2011-08-28 19:39:39 följande:
    Nu är jag gift =)
    Grattis !!! Solig
  • marimekko86


    ÄNTLIGEN hittade jag mina skor...i STHLM...jag bor i Umeå dessa är inte bara söta, de är hur sköna som helst att gå i.!
Svar på tråden Visa era skor :)