• Svar på tråden Visa era skor :)
  • EmmaStina
    Wedding2012 skrev 2011-04-28 12:32:12 följande:
    ah okej, fast det måste man väl inte köpa löst va? ingår inte det när man beställer skon?
    Det ingår när man köper skon ja, men jag tyckte inte det var så fint. Köpte både vita och beige, bandet på dom beige passade bättre ihop än vad det vita bandet gjorde med den vita skon. Ska använda de vita på bröllopet.
  • Wedding2012
    EmmaStina skrev 2011-04-28 12:58:21 följande:
    Det ingår när man köper skon ja, men jag tyckte inte det var så fint. Köpte både vita och beige, bandet på dom beige passade bättre ihop än vad det vita bandet gjorde med den vita skon. Ska använda de vita på bröllopet.
    ah okej, bra att veta =).
    men ska du ha beige band till vita skor menar du?
  • EmmaStina
    Wedding2012 skrev 2011-04-28 13:10:36 följande:
    ah okej, bra att veta =).
    men ska du ha beige band till vita skor menar du?
    Nä, jag tror att jag ska köpa vita sidenband, om jag inte slår på stort och väljer en annan färg. får se vad som finns.

    Dom beiga ska jag antingen sälja eller ha som sommarskor. Kunde inte bestämma mig innan jag sett dem på riktigt om jag ville ha beige eller vita. Dessutom stod de som champagne i beskrivningen men var beige på riktigt.
  • Wedding2012
    EmmaStina skrev 2011-04-28 13:22:19 följande:
    Nä, jag tror att jag ska köpa vita sidenband, om jag inte slår på stort och väljer en annan färg. får se vad som finns.

    Dom beiga ska jag antingen sälja eller ha som sommarskor. Kunde inte bestämma mig innan jag sett dem på riktigt om jag ville ha beige eller vita. Dessutom stod de som champagne i beskrivningen men var beige på riktigt.
    ah okej, det blir nog fint iaf =)
  • Dannis
    Geranium skrev 2011-04-29 18:24:02 följande:
    Här är min skor jag inhandlade på DinSko igår!


    De var verkligen superfina!
  • fru2011kanske


    Nu har jag varit beställt dessa, fast i blått. Så nöjd äver att kunna bestämma färg och klackhöjd! Nu hoppas jag de kommer ganska snart bara, så jag hinner gå in dem ordentligt innan Augusti.
  • Zelmah
    Geranium skrev 2011-04-29 18:24:02 följande:
    Här är min skor jag inhandlade på DinSko igår!


    fina! Är de ljusrosa eller? Fanns de i några andra färger med?
  • Geranium
    Zelmah skrev 2011-05-01 18:06:15 följande:
    fina! Är de ljusrosa eller? Fanns de i några andra färger med?
    Tack!
    Ja de är lite gammaldags gräddrosa, eller hur man nu ska förklara :) De fanns i svart också
Svar på tråden Visa era skor :)