• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Wedding2012
    Zelmah skrev 2011-04-04 18:51:20 följande:
    Japp, nu blir det nog dessa... skulle först haft mörkröda men de jag köpte blev för obekväma... dessa är betydligt bekvämare. Men nu är frågan om jag måste byta ut mina röda ballerina oxå... hade köpt röda ballerinas att ha som byte till de andra skorna... kanske måste hitta ett par i samma färg som dessa nu...


    fina, vart är dom ifrån?
  • EJMO

    Gud så många fina skor! Hade varit kul att ha färgglada skor men nu har jag ju redan köpt mina vita och är så nöjd. De här ska jag ha i alla fall, här hittade jag dem: www.brandos.se/menbur-damskor/c983 men de verkar vara slut nu. Jag har även beställt ett par enkla ballerinaskor från Laredoute att byta med då jag inte går i klackar annars.


     

  • Zelmah
    Wedding2012 skrev 2011-04-04 19:17:15 följande:
    fina, vart är dom ifrån?
    De är beställa från www.laredoute.se och finns i ljusgrå, svart och korall. Förstabilden på dem är svart så du kanske inte känner igen dem först, de är i kategorin Sandaler. Tydligen ska de finnas på ellos med!
  • Theka

    Har inte riktigt hittat mina skor än men jag hittade precis en mycket het kandidat:



     
  • Gopplan
    Theka skrev 2011-04-06 23:42:17 följande:
    Har inte riktigt hittat mina skor än men jag hittade precis en mycket het kandidat:


    Vilka fina! Var hittade du dem? Jag har ju redan mina brudskor, men skulle absolut kunna tänka mig dem som festskor på ett bröllop jag ska på i maj
  • Theka
    Gopplan skrev 2011-04-07 10:48:00 följande:
    Vilka fina! Var hittade du dem? Jag har ju redan mina brudskor, men skulle absolut kunna tänka mig dem som festskor på ett bröllop jag ska på i maj
    Jag hittade dem på en brittisk webshop: http://www.office.co.uk/

    Har aldrig beställt därifrån dock.
Svar på tråden Visa era skor :)