• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Gopplan
    StellaK9 skrev 2011-03-18 13:15:23 följande:
    Dom här har jag skickat efter :) 
    Hade verkligen jättesvårt att hitta något som var "jag".
    


    Wow vilka läckra! Helt egen stil, vad roligt! Hoppas de ä sköna också.
  • Emelie 87
    StellaK9 skrev 2011-03-18 13:15:23 följande:
    Dom här har jag skickat efter :) 
    Hade verkligen jättesvårt att hitta något som var "jag".
    


    Vansinnigt snygga! ;)
    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
  • JenniferS
    Ciccci skrev 2011-03-16 10:11:10 följande:


    Här är mina skor! =)
    Gillade dina skor skarpt! Var har du köpt dem..??
  • Zelmah
    Kosmoskissen skrev 2011-03-18 12:27:54 följande:
    Jo minsann, Ellos har också Soft Grey och La Redoute nu Glad Så det är de skorna! Bara att hålla tummarna för att de är bra!
    Har också köpt och dissat ett gäng skor tyvärr så dessa måste passa!
    Där ser man! Glad
    Ja, hoppas verkligen att de är bra! Jag måste också komma rätt nu. M2b sa att jag "inte får" köpa fler skor nu hehe! Han tycker att det blivit lite väl många som hamnat på hyllan... får väl försöka sälja dem på Tradera eller nåt... om jag orkar..

    Men dessa från Soft Grey ser verkligen sköna ut iaf! Så jag håller tummarna att jag ska palla ha på dem mer än 20 min utan kramp i fötter o knän som svullnar upp haha :)
  • Ciccci
    JenniferS skrev 2011-03-20 21:00:55 följande:
    Gillade dina skor skarpt! Var har du köpt dem..??
    Jag vet faktiskt inte.. Det är min syrras skor som jag får, så jag vet faktiskt inte vart hon köpt dom, men jag kan ta reda på det.. :P
  • Pingst2011


    Gick hem med dessa stövlarna från Nilsons skor idag. De är från Vagabond och säkrar upp mitt bröllop om det blir regn! :) kommer ha knälång 50-tals inspirerad klänning så skorna kommer att synas.
    Kommer inte ha dem i kyrka eller festlokal men till fotograferingen och alla turer mellan så kommer de vara guld värda! :)
    Funderar på att byta de svarta snörena mot ett ivoryfärgat bredare band som matchar klänningen och höjer stöveln lite mer, vad tror ni om det?
  • klanto

    De här fick jag hem från Brandos idag. Lagom klack, klassisk modell och sköna :) Ivory: Flavia Plain White.


  • Amejuli
    Ciccci skrev 2011-03-16 10:11:10 följande:


    Här är mina skor! =)
    Åh så fina! Helt underbara!
  • Zelmah
    Ciccci skrev 2011-03-16 10:11:10 följande:


    Här är mina skor! =)
    Är det Menbur? Tycker jag känner igen dem.
Svar på tråden Visa era skor :)