• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Humlan66
    MrsT2011 skrev 2011-03-16 15:00:33 följande:
    Ciccci och Alexanders Maria: Var är gilla-knapparna?? Skrattande
    Hihi ja det saknar jag med

    Inte så att någon planerar att sälja sin högklackade Ivory sko i stl 39-40 innan Aug i år ??

    Har svårt att hitta en sko i bra pris.. svara gärna i gästboken
  • Bondbrud
    Matilda Bäcker skrev 2011-02-09 16:28:29 följande:

    Jag ville ha ganska enkla, vita skor med låg klack. Beställt mina från Dreambride, där man kan bestämma bl a klackhöjd själv, det tyckte jag var bra!
    Fastnade direkt för dessa när jag såg dem, de är såå jag



    Hej. Tänkte också beställa därifrån. Funkade det bra? Blev du nöjd?
    Matilda Bäcker skrev 2011-02-09 16:28:29 följande:

    Jag ville ha ganska enkla, vita skor med låg klack. Beställt mina från Dreambride, där man kan bestämma bl a klackhöjd själv, det tyckte jag var bra!
    Fastnade direkt för dessa när jag såg dem, de är såå jag



  • Pingst2011

     


    Jag har beställt dessa från Ebay:


    Ska bli spännande att se hur de är kvalitetsmässigt och om de matchar klänningen :)

  • gotmynailsdid
    HoPPsanSa sÅ gLad skrev 2011-02-27 10:03:27 följande:
    Hörninini... jag är verkligen ingen "klackbrud".
    När jag berättade för min blivande man vad jag tänkt ha på fötterna sa han blankt nej... och tyckte att jag kunde "väl ändå vara lite kvinnlig när jag ska vara adet för övrigt denna dag".
    Så får det bli. Har hittat ett par skor som jag ev tänker köpa. Men jag behöver verkligen träna mej i att gå i dessa skor.
    Vad ska man tänka på? Kanske finns det någon så här ska du gå i klacksko kurs på Youtube?

    Bring me the klacksko tips!!

    www.minmandinfru.blogspot.com




    :)
  • Zelmah
    Kosmoskissen skrev 2011-03-15 13:53:03 följande:
    Jättefina!! =)
    Jag tror jag har beställt likadana fast i svart. Hittade på Ellos och blev så himla glad att de fanns i pyttestorleken 35!! Hoppas de passar..  Är de bekväma?
    Det jag är nyfiken på är hur du har satt fast blomman? Jag ska ha lila och vitt i min bukett och funderar på att sätta dit en lila tygblomma eller nåt liknande.
    Jag har beställt likadana fast i grå men de är från La redoute (Soft Grey) så om dina e från Ellos är de kanske inte samma som de på Frallans bild... eller har de börjat sälja samma varor på Ellos som La Redoute??? Men de från La Redoute finns med i 35 vilket gjorde mig glad. De har många skor i 35 :) köpte dessa och ett par till så jag får se vilka som blir bäst.. Har redan dissat 3 par andra skor som jag fick så ont av... Men dessa Soft Grey-skor ser faktiskt väldigt bekväma ut så jag hoppas på att de blir bra för mina stackars fossingar..

    Dessa gråa har jag beställt
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=304384&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
     
    och dessa mullvadsfärgade
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=304484&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

    Får se vilka som är skönast...

    Frallan: Snyggt med rosetten!
  • Gopplan

    De här sköna skorna i mjukt skinn har jag precis köpt. Precis det jag sökte, sköna och snygga!



  • Aniara4
    Gopplan skrev 2011-03-17 19:18:41 följande:
    De här sköna skorna i mjukt skinn har jag precis köpt. Precis det jag sökte, sköna och snygga!


    Superfina! Var hittade du dem?
  • EhjärtarF

    Gopplan: Lite träsko över skorna ... jätte gulliga!


    3 september 2011
  • Gopplan
    Aniara4 skrev 2011-03-17 19:47:47 följande:
    Superfina! Var hittade du dem?
    Jag köpte dem på Nilson skor, men jag tror att de finns på flera ställen. Märket är Rieker. Är så nöjd att jag faktiskt efter mycket letande lyckades hitta snygga och sköna skor. Det finns många snygga och obekväma därute i affärerna
Svar på tråden Visa era skor :)