• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Krazzzy

    Dessa har jag =)
    Eftersom det är så stor längdskillnad på oss (155 resp 197) så måste jag ha hööööga klackar !


  • Maria Lind


    Här är mina skor, inköpta för 149 kr på Ullared förra året - supersköna!

  • Wedding2012

    jag ska ju ha ett par converse, vita eller glittriga/silver.
    funderar på om jag ska köpa ett par högklackade blåa att byta med också.. då har man ju "någonting blått"

  • Wedding2012
    JochD skrev 2011-03-11 23:51:46 följande:
    Jag hittade dessa när jag var på stan idag och blev lite förälskad jag kommer vara rätt gravid under bröllopet och hade tänkt ha platta skor egentligen men ja.. man får se hur det blir!

     www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr...
    snygga.
    jag kommer bara ha ett par converse.
    kan inte gå i höga klackar så varför försöka då och sen aldrig använda dom igen =p
  • Kosmoskissen
    frallan skrev 2011-02-26 21:57:51 följande:


    Här är mina små älsklingar! Dom är korallröda och "rosetterna" har jag gjort själv
    Jättefina!! =)
    Jag tror jag har beställt likadana fast i svart. Hittade på Ellos och blev så himla glad att de fanns i pyttestorleken 35!! Hoppas de passar..  Är de bekväma?
    Det jag är nyfiken på är hur du har satt fast blomman? Jag ska ha lila och vitt i min bukett och funderar på att sätta dit en lila tygblomma eller nåt liknande.
  • Dille
    snartfru skrev 2011-02-09 13:54:53 följande:
    Jättesnygga skor du valt.

    Dessa skor valde jag: (I förhoppning att bilden laddas upp)


    vart har du köpt dessa? Vet du om de fanns i vitt elelr silver=)
  • snartfru
    Dille skrev 2011-03-15 14:31:02 följande:
    vart har du köpt dessa? Vet du om de fanns i vitt elelr silver=)
    De är köpta på tradera av säljaren wearus, så tror tyvärr inte att de fanns i annan färg. Men de har väldigt många snygga skor.
  • Alexanders Maria


    Har beställt denna sko, och förhoppningsvis så sitter de perfekt! Tänker ha gräddvita stay ups på mig. :) Tror jag blir super!

    De fanns att köpa på halens för endast 349:- :O
Svar på tråden Visa era skor :)