• Svar på tråden Visa era skor :)
  • sofi 88
    Wintercandles skrev 2011-02-09 18:33:04 följande:


    Dessa har jag köpt, men funderar på att löpa par utan klack också så jag kan byta om framåt natten ;)
    Jag verkligen ÄLSKAr dina skor! Så otroligt fina.

    Angående längd kan man ju tycka att jag på 160 cm lång borde vara van vid högklackat och gärna använda det med en m2b på 180 cm men jag är usel på å gå i det så det får eventuellt bli ett par stadiga kilklack så jag orkar gå i dem hela kvällen...
  • Zelmah
    Wintercandles skrev 2011-02-09 18:33:04 följande:


    Dessa har jag köpt, men funderar på att löpa par utan klack också så jag kan byta om framåt natten ;)
    Åh vad fina!!!! I love! ...Får man fråga vart du fått tag på dem...?
  • SweetPearl

    Jag kommer att ha ett par vita ballerinaskor från Dinsko. Eftersom mina fötter inte klara av högklackat en längre stund och sen att jag o min sambo är lika långa. Flört

  • SweetPearl
    Emmilie87 skrev 2011-02-09 20:08:33 följande:
    Jag kommer ha ett par gamla svarta ballerinaskor med en liten kilklack. Jag menar; skorna syns ju aldrig ändå... eller? :P
    Jo skorna kommer att synas eftersom man måste hålla upp klänningen ibland när man går.
  • loluna
    jenba skrev 2011-02-09 20:54:01 följande:
    Jag har också valt Cascada från Brandos =)
    kommer du behålla de vita banden eller ska du ha färg som matchar t.ex. brudbuketten/slipsen...?
  • Geranium
    Jeliqa skrev 2011-02-09 17:14:06 följande:


    Dessa skall jag ha :)
    Åh de där är jag också sugen på! Hur tycker du att de sitter? Jag ville egentligen ha några med lite bredare klack så man kan dansa ordentligt, men de är ju så söta!
  • mikita

    Hmmm, jag har hittat vita ballerina på Ica Maxi....känns lite "B"...men de är så enkla som jag har tänkt mig, plus att jag ändå vill dekorera skorna själv.

Svar på tråden Visa era skor :)