• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Goabullen
    Willow skrev 2012-02-11 12:41:26 följande:
    Kopte den i London. 
    Goabullen skrev 2012-02-11 08:23:21 följande:
    Underbar!! Jag valde själv mellan Jenny Packham och Claire Pettibones klänningar. Jag föll dock för Claire Pettibones klänningar mer och köpte en sån.. Men oj så fin den var! Vad fick du betala om man får fråga?
    Jag tittade ocksa pa Claire Pettibone klanningar, men JP kandes mer som mig! Tror dem ligger runt samma prisklass. Finns det nan i Sverige som har Jenny Packham klanningar?
    Nej tror inte det.. Tittade på nätet på Claire Pettibone och Jenny Peckham på nätet och köpte en begagnad Claire Pettibone från en tjej från Irland.. Du kansek bor i England och köpte på plats?
  • sofin526

    Här är min klänning. Bröllopet är 26/5. Ska sy in den på fredag.


  • Mysullis


    Ups glömde text på förra bilden ovan.... 

    Denna klänning kommer i alla fall med leverans från DHL på måndag!!! Får se om det blir den, har även beställt en till som inte kommit än... :) 
  • daniiel
    Mysullis skrev 2012-02-12 12:48:18 följande:
    Ups glömde text på förra bilden ovan.... 

    Denna klänning kommer i alla fall med leverans från DHL på måndag!!! Får se om det blir den, har även beställt en till som inte kommit än... :) 
    Lägg gärna in en bild på klänningen du får hem också :)
  • Mysullis


     


    Klänningen är häääääär!!!! Behövs bara tas in lite runt bysten högst  upp, annars satt den perfekt!!!
  • Nikkita
    Mysullis skrev 2012-02-13 13:46:16 följande:
    Klänningen är häääääär!!!! Behövs bara tas in lite runt bysten högst upp, annars satt den perfekt!!!
    Va fin den ser ut :D En helbild oxå så vi ser hur hela ser ut TACK ;) Är ju såå nyfiken på alls klänningar!!!
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar