• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Cattis77
    Becca78 skrev 2012-01-27 08:14:41 följande:
    Jättefin!!! Vilket märke är det?
    Det är en Lilly klänning. Det blev inte den där till slut, utan en liknande för mer än halva priset, de har rea på Lillys hemsida, så beställde en klänning direkt från Danmark själv istället. Den på bilder kostade 10.000, den jag köpte var på rea och kostade 3900. :) Den ser ut så här:


     
  • Goabullen
    Fenuril skrev 2012-01-26 20:19:24 följande:
    Tack! Jag är helt förälskad. =) Överdelen kan man ändra lite hur man vill också, man måste inte ha den halterneck utan alla möjliga varianter fungerar.

    Jag kommer ha en liten tubtopp i samma tyg under, annars blir det på tok för urringat för mig. Vill inte utsätta gästerna för det. ^^

    Smart med tubtoppen - det är väl dumt och chansa, hih Vore kul och se hur du kommer ha den sen! Riktigt fin! Var köpte du den och vad kostade den om jag får fråga?


     

  • MrsT2011
    Saandraa skrev 2012-01-26 15:25:42 följande:


    Här är min klänning!


    Åh vad ljuvlig!!
  • Amelia

    jag tog bort den fula rosetten och har gjort om känningen till korsettsnörning bak istället för dragkedja. klänningen är fortfarande för lång så den måste sys upp och jag tänkte inte ha släp som det är på den nu.
    som ni kanske ser så är jag lite för bred om höfterna för den än, men jag har ett halvår att komma i form!


  • Fenuril
    Goabullen skrev 2012-01-27 12:08:58 följande:

    Smart med tubtoppen - det är väl dumt och chansa, hih Vore kul och se hur du kommer ha den sen! Riktigt fin! Var köpte du den och vad kostade den om jag får fråga?


     


    Jag har inte köpt den än, den är bara en tjuvtitt på vårens kollektion och går inte att beställa. Men så fort den kommer ut på hemsidan så är den min. =) 

    Den är härifrån och om jag gissar pris så kanske 2000 ungefär. Deras långklänningar ligger därikring. Kanske upp till 3000 då den är "dubbel" så att säga. Två lager tyg plus fodringen.  Fortfarande väldigt bra pris tycker jag. =) Kommer nog kapa den och färga den efteråt så jag kan ha den fler gånger.

    http://www.musebridalwear.com/ (Får man länka förresten? Det räknas inte som reklam? Säg till isf så tar jag bort den.)
  • Saandraa
    MrsT2011 skrev 2012-01-27 13:08:25 följande:
    Åh vad ljuvlig!!
    Tack! Kul att du tycker om den Glad 
  • Goabullen
    Fenuril skrev 2012-01-27 14:59:33 följande:
    Jag har inte köpt den än, den är bara en tjuvtitt på vårens kollektion och går inte att beställa. Men så fort den kommer ut på hemsidan så är den min. =) 

    Den är härifrån och om jag gissar pris så kanske 2000 ungefär. Deras långklänningar ligger därikring. Kanske upp till 3000 då den är "dubbel" så att säga. Två lager tyg plus fodringen.  Fortfarande väldigt bra pris tycker jag. =) Kommer nog kapa den och färga den efteråt så jag kan ha den fler gånger.

    www.musebridalwear.com/ (Får man länka förresten? Det räknas inte som reklam? Säg till isf så tar jag bort den.)
    Ja länka får man - tror jag iaf! Det gör ju många ofta! Det blir ju inte så mycket det! Bra pris för en brudklänning. Sen kan du ju använda den sen också! Min klänning gick på 9 tkr.. Och då var den ändå använd en gång.. Om jag nu ska ha den - har nämligen två att välja på. Dagens i-landsproblem - haha
  • Toktant

    Verkligen jattefin engkel klanning! Precis som de jag har tittat pa. Borjar sjalv trottna lite pa axelbandslosa klanningar sa det kanns som en skon omvaxling. :) kor pa nagot sant har du!

  • Toktant

    Jag haller med! Det har ar nog en av dom finaste klanningarna jag sett, underbar!

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar