• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Sara1291

     


     


    Jag ska gifta mig maj-juni 2012 och har nästan bestämt mig för att ha två klänningar på den stora dagen. En till vigseln som ser ut såhär:
     


    och en till festen som ska vara i spets av ngt slag, har ite bestämt mig ännu men något i stil med detta:



    är dom inte helt underbara? :)

  • chesa
    svanba skrev 2011-02-01 19:16:02 följande:


    Här är min! Vi gifter oss i New York den 3/3, därav den korta modellen
    Svanba: var har du köpt din klänning?
  • majflicka
    chesa skrev 2011-08-30 18:33:49 följande:
    Svanba: var har du köpt din klänning?
    Den är från KIK. St eriksgatan i Stockholm. De har 30% nu på sina klänningar *tipsar*
  • Sara1291
    polkapinne skrev 2011-08-30 21:17:00 följande:
    Underbara. Var har du hittat den andra klänningen?
    båda klänningarna är från märket jim hjelm eller tara keely, inte helt säker.googla på deras namn så kommer du finna de mest bedårande brudklänningar :)

    men självklart säljs de inte i Sverige, tydligen inte någonstans i Europa förutom i England. Annars är det USA man får åka till för att få tag på en.
  • Margaux
    Sara1291 skrev 2011-08-31 00:31:30 följande:
    båda klänningarna är från märket jim hjelm eller tara keely, inte helt säker.googla på deras namn så kommer du finna de mest bedårande brudklänningar :)

    men självklart säljs de inte i Sverige, tydligen inte någonstans i Europa förutom i England. Annars är det USA man får åka till för att få tag på en.
    Har du sett på Monique Lhuillier? Jim Hjelm och hon gör verkligen fina spetsklänningar.....
  • FruJ83
    EmmaHenke skrev 2011-06-05 22:18:38 följande:


    Måste ju bara visa bild på klänningen jag betsällde från dressale .
    Får jag fråga vad denna klänningen hette? Så fin och jag letar efter en liknande,, :)
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar