• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • thean
    Maria Lind skrev 2011-07-15 13:59:41 följande:
    Den här klänningen hade jag när jag gifte mig den 11 juni i år. (Tyvärr lyckas jag inte vända bildernaSkäms)



     


    Vad är det för klänning? Misstänkt lik "min" som jag beställde IDAG från brudklänningsbutiken! =) Mark Leasly (stavas?) Jättefin!
  • Lottie350

    Hej alla vackra brudar!
    Kul att se att min tråd blev så poppis :D Ni alla har så vackra unika klänningar!
    Nästa lördag är det dax för mig :D Spännande är det allt!
    Lycka till alla på eran dag!

  • Sassabrassa
    Maria Lind skrev 2011-07-15 13:59:41 följande:
    Den här klänningen hade jag när jag gifte mig den 11 juni i år. (Tyvärr lyckas jag inte vända bildernaSkäms)



     


    Vilken  underbart fin slöja!!!  Ja klänningen också. Men slöjan var helt underbar. Vad är det för märke? Vart har du köpt den?
  • majflicka
    Fröken Sassa skrev 2011-07-15 12:56:21 följande:


    Sitter som en smäck!! Snyggt!
  • Malle
    mikaela86 skrev 2011-07-16 08:54:34 följande:
    Här kommer min klänning Solig


    


    Jättefin klänning! Sitter verkligen perfekt på dig!

    Maria Lind: Håller med Sassabrassa - vilken fantastisk slöja!!! Du måste verkligen känt dig som en prinsessa på din dag, hela outfiten är jättevacker! 
  • camilluz
    Fröken Sassa skrev 2011-07-15 12:47:47 följande:
    Läcker! camilluz!  Vart hittade du den och till vilket pris?
    köpte den från tradera helt ny med lappar för 670 kr inkl frakt. man kan hadla direkt från hennes hemsida oxå francafashionclothes.com tror de blir en 100 dyrare att handla därifrån. den va jätte fin i kvaleiten och satt som en smäck! =) super nöjd! 
  • camilluz

    glömde skriva att på tradera heter säljaren alice2005. hon har jätte mycke fint =) 
     

  • Styrka

    Mikaela86; åh, wow! wow! Det är sådana här bilder som ibland får mig att undra om jag inte valt fel ändå! Grattis till din oerhört läckra klänning!

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Kan man välja säljare på tradera? Så man tex ser enbart grejer från alice2005?

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar