• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Salat


    Oj oj nu gick det lite snabbt


    Bild nummer två på min andra klänning!

  • hjgs
    nurse2013 skrev 2011-07-07 19:58:24 följande:


    Gifter mig 24/8 på Mallorca i den här klänningen ! Hjärta
    superfin
  • majflicka
    Salat skrev 2011-07-07 18:42:32 följande:


    Här är jag och min första klänning, svärmors 50 år gamla bröllopsklänning. Ändrad två gånger, först ganska mycket efter henns bröllop, sen bara lite till mig, som tex bandet i midjan.


     


    ååå så fin! Love it! Och underbart att du fick bära en klänning med en historia! Din klänning men avkortad till 3/4 längd hade varit min drömklänning ;)
  • Fröken Sassa
    camilluz skrev 2011-07-14 22:47:11 följande:
    min fina! billig som attan å precis i min smak =) 


    Läcker! camilluz!  Vart hittade du den och till vilket pris?
  • Fröken Sassa

    Vågar man visa sin egen med kanske...? Har klippt bort huvet för jag ser så skärrad ut haha! Såhär ser min ut, stilren och utan större krussiduller men vacker (ja enligt mig då), precis som jag önskat.  Kände mig helt hopplös i de första 3-4 affärerna vi var i och tänkte att det var något fel  på mig som bara inte trivdes i något jag provade som expediterna lovordade. Men sen letade jag själv bland alla tusen uppradade klänningar och detta var den första jag drog fram. Både jag, mina tärnor och till expediten var helt eniga om att denna var bäst för mig!

    En fråga tiller experter dock... Eller två. Underkjol eller inte? (På bilden har jag ingen) och lång slöja eller kort? Är lite inne på en hellång.... Hm.. hjälp!


  • Maria Lind

    Den här klänningen hade jag när jag gifte mig den 11 juni i år. (Tyvärr lyckas jag inte vända bildernaSkäms)




     

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar