• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Gottblåbär

     


    thean skrev 2011-05-06 17:01:52 följande:
    Ja det måste ju vara samma! Den är ju jättefin! Kommer du ihåg vad den kostade? Det gör inte jag Men var beställer du din klänning? Vilken bra smak du har! Vet att den fanns en "lillasyster" till klänningen med, som bla inte hade de små strassstenarna.
    Jag provade den på Weddinsquare och där kostade den 5598 :- (eller nått sånt, har de uppskrivet) Men ville ha lite mer wow känsla så beställde från Kina en blandning mellan den klänningen och denna:

  • Beautiful Disaster

    Gifter mig den 13 augusti 2011

    Detta är den mest exakta bild jag hittat på min klänning,
    då jag inte tagit någon bild själv, eftersom den är hemlig för min M2B Flört
    Köpte min på Blocket för 2000kr!




     
  • thean
    Gottblåbär skrev 2011-05-07 18:41:38 följande:
    Jag provade den på Weddinsquare och där kostade den 5598 :- (eller nått sånt, har de uppskrivet) Men ville ha lite mer wow känsla så beställde från Kina en blandning mellan den klänningen och denna:

    Åh den var också jättefin! Jag är nog lite för feg, törs inte beställa från Kina, rädd att det blir fel, eller att jag blir missnöjd...
  • Gwennie


    Vad tycks ?
    Störtsnyggt med den bara ryggen! Tror inte att du kommer att frysa inomhus - med alla gäster och levande ljus och dansande som hör en fest till, så gör du helt rätt i att ha en sådan klänning på kvällen :)
  • Jag han

    Lägger in min i den här tråden också. :) Bara för att jag är så glad att jag hittat en. Trodde det var omöjligt!



    lägger in min klänning här med ;) haha
  • Daisy

    Jag ska gifta mig 6 augusti och har beställt klänning från milanoo.com.


    Lite nervöst, kan bli hur hemsk eller fin som helst! Jag ska få klänningen 15 juni så jag har lite mindre än 2 månader att hitta ny om den är en katastrof.... Håller tummarna!


  • Sara1291

    Daisy!! Jag ska också beställa från milanoo. Du får hem din klänning innan mig. Snälla lägg in en bild här när du fått din??

  • Daisy
    Sara1291 skrev 2011-05-18 12:06:34 följande:
    Daisy!! Jag ska också beställa från milanoo. Du får hem din klänning innan mig. Snälla lägg in en bild här när du fått din??
    Absolut! Ska lämna en riktigt utvärdering av den... Har läst en hel del om Milanoo och det verkar ändå som majoriteten är nöjda... Vilken klänning har du beställt?
  • Beautiful Disaster

    Håller tummarna för er Daisy och Sara1291!
    Beställde min klänning från Milanoo och hem i brevlådan kom en ren katastrof!

    Tack och lov för Blocket som blev min räddning  

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar