• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Lucky Heart
    Beautiful Disaster skrev 2011-04-01 11:52:29 följande:
    GUD vilken fin!

    Min ser ut såhär:


     
    Oj, verkligen superfin! Tror att du kommer att bli jättenöjd med den där klänningen Glad
  • Thinkerbelle

    Her er min klänning - elsker den, og visste det var den rette med det samme jeg prøvde den!
    Merket er Blue by Enzoani, og klänningen heter Dabra:



  • Sassabrassa
    Thinkerbelle skrev 2011-04-01 13:48:35 följande:
    Her er min klänning - elsker den, og visste det var den rette med det samme jeg prøvde den!
    Merket er Blue by Enzoani, og klänningen heter Dabra:


    WOW, vilken klänning. Du är väldigt vacker i den.
  • Kit73

    Jag älskar allas vackra klänningar o ser att vissa kommer att ha lite mage i sina; GRATTIS!!.

    Vill bara ge er ett tips på vägen:
    Är magen fortfarande ganska liten på dagen D är det inga problem, men är bebismagen modell "lite större" så tänk på att även om det finns plats för Gravid magen så kan klänningen bli lite kortare framtill... alltså även om vidden finns. Klänningstyget ligger ju över magen...Förstår ni vad jag menar? Längre bak än fram...

    Men ni kommer att vara jättefina och detta som sagt bara en sak att ha i åtanke. Flört
    Lycka till kära vänner!

  • majflicka
    Pinkgrape skrev 2011-04-01 12:02:27 följande:
    Jag tycker det är så roligt att se hur otroligt många olika, men väldigt fina, klänningar som finns och alla ska bära :) Det verkar verkligen finnas något för allas tycke och smak. Jättebra :)
    Eller hur! När jag varit ute och tittat på klänningar har det varit halva nöjet att titta på alla andra som provar. Alla har sin smak och sin bild av hur deras drömklänning ska se ut och det som är härligast är att alla ser så lyckliga ut när de hittat rätt!!
  • majflicka
    tinavian skrev 2011-04-01 10:52:44 följande:


    Jag har precis ändrat mig gällande min klänning! Från den övre bilden till den nedre, ganska lika är de men jag tycker den nedre har mer....


     Ville bara säga att jag tycker på dina alternativ verkligen är fantastiska! Nästan så jag ångrar mig ;)
  • Lucentezza

    Här är min 2:a klänning till bröllopsfest som vi ordar till våran grannar. Det blir Black & White tema! Köpte klänningens kjol från loppis och övredel från en liten aftonklänningsbutik totalt kostade hela klänningen 500kr. Skrattande Jag är super nöjd!


Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar