• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Theka

    Jag sitter som på nålar och väntar på min klänning som jag beställt från Landybridal. Den boooorde dyka upp när som helst nu.
     


  • Wintercandles
    Theka skrev 2011-03-25 23:50:54 följande:
    Jag sitter som på nålar och väntar på min klänning som jag beställt från Landybridal. Den boooorde dyka upp när som helst nu.
     


    wow den va jättefin :)
  • Wintercandles


    Väntar spänt på att min klänning ska komma från Matildas fest.
  • Sassabrassa
    Wintercandles skrev 2011-03-26 16:56:44 följande:


    Väntar spänt på att min klänning ska komma från Matildas fest.
    Åh den h'är såg jag en tjej prova i TV-programmet: Say yes to the dress häromdagen. Jättevacker. :)
  • Pingst2011


    Eftersom jag inte har någon tjusig katalogbild på min så fick det bli ett snabbfoto med mobilen. Den går strax under knäna, som synes, med spets över hela i offwhite och så är det djup rygg på den. Den ska sys in då den är för stor. Den kommer från London. Har funderat på att ha ytterligare en tyllkjol under för att fylla den lite, men det kanske blir för mycket?

    Lyckades också felbeställa storlek på skorna, så är det någon med stl 37 så finns det ett par rosa till salu:
    http://www.blocket.se/kronoberg/Rosa_pumps_supersota_32783380.htm?ca=21&w=1
  • Janqvist
    Pingst2011 skrev 2011-03-27 12:40:33 följande:

     


    Eftersom jag inte har någon tjusig katalogbild på min så fick det bli ett snabbfoto med mobilen. Den går strax under knäna, som synes, med spets över hela i offwhite och så är det djup rygg på den. Den ska sys in då den är för stor. Den kommer från London. Har funderat på att ha ytterligare en tyllkjol under för att fylla den lite, men det kanske blir för mycket?

    Lyckades också felbeställa storlek på skorna, så är det någon med stl 37 så finns det ett par rosa till salu:
    www.blocket.se/kronoberg/Rosa_pumps_supersota...
    Men vilken MAKALÖS klänning! Ja älskar varje detalj med den!

    WOW!
  • NYC 2011
    Pingst2011 skrev 2011-03-27 12:40:33 följande:

     


    Eftersom jag inte har någon tjusig katalogbild på min så fick det bli ett snabbfoto med mobilen. Den går strax under knäna, som synes, med spets över hela i offwhite och så är det djup rygg på den. Den ska sys in då den är för stor. Den kommer från London. Har funderat på att ha ytterligare en tyllkjol under för att fylla den lite, men det kanske blir för mycket?

    Lyckades också felbeställa storlek på skorna, så är det någon med stl 37 så finns det ett par rosa till salu:
    www.blocket.se/kronoberg/Rosa_pumps_supersota...
    Säger också Wow!!
  • Wintercandles
    Pingst2011 skrev 2011-03-27 12:40:33 följande:


    Eftersom jag inte har någon tjusig katalogbild på min så fick det bli ett snabbfoto med mobilen. Den går strax under knäna, som synes, med spets över hela i offwhite och så är det djup rygg på den. Den ska sys in då den är för stor. Den kommer från London. Har funderat på att ha ytterligare en tyllkjol under för att fylla den lite, men det kanske blir för mycket?

    Lyckades också felbeställa storlek på skorna, så är det någon med stl 37 så finns det ett par rosa till salu:
    www.blocket.se/kronoberg/Rosa_pumps_supersota...
    attans va vacker!
  • majflicka

    Pingst2011: Håller med de övriga: Älskar din klänning!

    Min klänning liknar din, axelbandslös, markerad midja, spets överst och en kortare variant men min slutar mitt på vaden så ngt längre än din. Mkt tyll har jag  i kjolen;) Kommer också ha rosa skor haha. Så kortfattat: Gillar din look ;)

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar