• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • hoodilady
    Ankis79 skrev 2011-03-13 14:02:02 följande:
    Hej alla!

    Vilka fantastiska klänningar ni visar! Blir alldeles inspirerad.. Och en aning stressad. Gifter mig 28/5 och har inte ens provat någon klänning. Har nog bestämt mig för en empire-klänning (kommer vara i femte-sjätte månaden av min andra graviditet på bröllopsdagen), men vet egentligen ingenting. Vilka alternativ har jag? Kan tänka mig att betala ca 5000 för en klänning. Hjälp mig är ni snälla! Ska jag känna panik? =)
    Åh grattis först och främst! Tycker det är såå fint med en gravidmage i en "fladdrig" sommarbrudklänning :)
    Kolla här: maternitybride.com/



  • Minuz

    MrsT2011 Det hade varit snyggt

    Smakråd behövs alltid! TACK!!!!!

  • söndrum


    Aniara4 skrev 2011-03-13 14:55:11 följande:
    Lilly 3140, eller hur? Jag provade den, och vill bara säga att jag tyckte inte alls den såg ut som på bilden. Tyllen puffade ut i en stor fluff på ena sidan. Kanske såg det värre ut för att jag är kort, så klänningen trycktes liksom upp av golvet, men om du inte redan har varit och tittat på den i verkligheten råder jag dig att göra det innan du bestämmer dig!
    Den här klänningen har jag köpt och jag är väldigt nöjd! Var och provade den här om dagen igen för att få den uppsydd och för varje gång jag provar den känns den bara ännu bättre Glad Jag tycker att tyllen på ena sidan är sååå fint och lyfter hela klänningen. Men jag instämmer med Aniara - gå och prova den och se vad du känner.
  • Novanna
    mahj26 skrev 2011-03-14 00:55:11 följande:
    Åh, så fin!!! Är det 08-3139?

    Själv letar jag efter 3004...en liknande men något enklare modell...
    Tack! Du har rätt om modellen :) vilken är 3004? såg bara 3104 på hemsidan... eller är den från förra året? Håller tummarna att du hittar den!!!
  • niamh

    Åh, vad mycket fina klänningar! Har suttit och bläddrat igenom hela tråden :D Vi planerar bröllop till den 14/7 2012, så jag har inte bestämt mig för någon klänning än, det är ju ett tag kvar. Roligt med en inspirationstråd i alla fall! :)

  • mahj26
    Novanna skrev 2011-03-14 17:54:01 följande:
    Tack! Du har rätt om modellen :) vilken är 3004? såg bara 3104 på hemsidan... eller är den från förra året? Håller tummarna att du hittar den!!!
    Tack!
    Denna är det!

  • Filidos
    IdaPierre skrev 2011-02-15 21:40:36 följande:
    Den där klänningen har jag med köpt..den kommer imorgon :) åh jag längtar ihjäl mej efter den nu!! Beställde den från kina dagen efter nyår så det har gått fort...just nu ligger den i västerås o väntar på att bli utkörd till mej imorgon :)
    Den klänningen ska jag med ha, på festen efter vigslen! Fick hem den idag och den ska bara sys upp lite. Superfin!
  • EmmaHenke
    EmmaHenke skrev 2011-02-17 13:15:09 följande:


    jag har beställt denna, hoppas det blir bra!
    Fick hem min klääning i måndags..och jag är KÄR !!!!!
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar