• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Helena Mikael
    hoodilady skrev 2011-03-02 08:06:26 följande:
    Oj vilken bra bh! Vart är den ifrån!?
    Ja den är bäst :)
    Den är från lindex! Superbra, både prismässtigt och kvalite.
  • förlovadflicka
    Helena Mikael skrev 2011-03-02 10:37:04 följande:
    Ja den är bäst :)
    Den är från lindex! Superbra, både prismässtigt och kvalite.
    Är det inte en wonderbra? De kostar ju typ 500, det är väl inget bra pris? :P
  • Helena Mikael
    förlovadflicka skrev 2011-03-02 11:52:55 följande:
    Är det inte en wonderbra? De kostar ju typ 500, det är väl inget bra pris? :P
    Alltså det beror ju på, finns ju klart dyrare än så.
    Men för en 500 får man en BH som verkligen gör det den lovar. Och i mitt fall är det sånt problem med axlebanslösa bh som åker ner eller blir ful i "toppen"
    Har köpt vanliga bh utan band innan för mellan 150-300:- som inte är bra.
    Denna håller och är värd varenda krona. Därför tycker jag att den är bra prismässigt.

    (jo det är en wonderbra)
  • IdaPierre
    Helena Mikael skrev 2011-03-02 13:23:26 följande:
    Alltså det beror ju på, finns ju klart dyrare än så.
    Men för en 500 får man en BH som verkligen gör det den lovar. Och i mitt fall är det sånt problem med axlebanslösa bh som åker ner eller blir ful i "toppen"
    Har köpt vanliga bh utan band innan för mellan 150-300:- som inte är bra.
    Denna håller och är värd varenda krona. Därför tycker jag att den är bra prismässigt.

    (jo det är en wonderbra)
    Jag har oxå problem med axelbandlösa bh..dom bara kalkar ner hela tiden..blir galen...ska helt klart leta efter den där o prova...Lindex here i come :)
  • Jenny P
    IdaPierre skrev 2011-03-02 17:48:20 följande:
    Jag har oxå problem med axelbandlösa bh..dom bara kalkar ner hela tiden..blir galen...ska helt klart leta efter den där o prova...Lindex here i come :)
    Jag hittar inte den där snygga färgen på "wonderbra:n" när jag letar på Lindex webshop. Där finns bara svart eller cremefärgad =tråkig. Vet någon vart just denna variant finns att hitta?
  • förlovadflicka
    Jenny P skrev 2011-03-02 18:40:08 följande:
    Jag hittar inte den där snygga färgen på "wonderbra:n" när jag letar på Lindex webshop. Där finns bara svart eller cremefärgad =tråkig. Vet någon vart just denna variant finns att hitta?
    I välsorterade underklädesbutiker :) Twilfit har dem också är jag rätt säker på :) 
  • Etheleglin
    hoodilady skrev 2011-03-01 13:54:38 följande:
    BIG WOW!!!!
    Ja, det var instant love när jag såg den. Funderade på att sälja den vidare sedan, men alltså... det är en sådan skapelse! Det är nästan värt att behålla den så att man kan snurra omkring i den på pensionärshemmet sedan. Sju lager tyg, välsytt som attan och så otroligt perfekt i färgen. Den lyfter den egna hudfärgen och gör den modellsnygg utan smink eller retushering. Och aldrig kommer jag köpa en sådan dyr designklänning igen, så det känns verkligen som once in a lifetime.

    Jag Hjärta Grace - Amy Michelson.
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar