• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • IdaPierre
    SnowFairy skrev 2011-02-17 08:23:04 följande:
    WOW! Superfint! Får man fråga var du köpte den?
    Jag beställde den från www.Landybridal.com Kina alltså. betalade ca 670 kr för klänningen sen beställde ja en tiara en slöja så med allt det och frakt gick det på 1400. inte farligt..haha...Detta är verkligen min drömklänning så gissa om jag blev glad när den va på rea..såg igår när ja va inne o kollade att dom hade sänkt den ännu lite mera..637 kr låg den på nu..så tillkommer ju frakt såklart

    helena mikael: Tack det va snällt sagt, ja jag älskar den!! Den är ju lite lång men det går ju att fixa. är jättenöjd!!

    MissHelena: Ja du kommer allt få se den i verkligheten :) Åh vad ja blir nyfiken nu...vill se din klänning..hihi
  • hoodilady
    Margris skrev 2011-02-17 09:56:35 följande:


    Här är klänningen jag har beställt fast i en ljusgrön färg, håller tummarna  för att den ska passa men lite justeringar  måste nog göras.
    WOW! vart har du beställt den?
  • Margris

    Hoodilady: Jag hittade den på DHgate.com.

    Det är en samlingsida för massor av små företag i asien. Det är ju lite som att köpa grisen i säcken man vet inte riktigt vad man får men den kostar "bara" 714 kr så är den inte bra så får jag väl leta fram en annan. 

  • SnowFairy
    IdaPierre skrev 2011-02-17 11:00:58 följande:
    Jag beställde den från www.Landybridal.com Kina alltså. betalade ca 670 kr för klänningen sen beställde ja en tiara en slöja så med allt det och frakt gick det på 1400. inte farligt..haha...Detta är verkligen min drömklänning så gissa om jag blev glad när den va på rea..såg igår när ja va inne o kollade att dom hade sänkt den ännu lite mera..637 kr låg den på nu..så tillkommer ju frakt såklart
    Tack =) Förstår att du är glad :D
  • Anna89
    EmmaHenke skrev 2011-02-17 13:15:09 följande:


    jag har beställt denna, hoppas det blir bra!
    Fin!! Vars är den köpt?
  • förlovadflicka
    IdaPierre skrev 2011-02-17 11:00:58 följande:
    Jag beställde den från www.Landybridal.com Kina alltså. betalade ca 670 kr för klänningen sen beställde ja en tiara en slöja så med allt det och frakt gick det på 1400. inte farligt..haha...Detta är verkligen min drömklänning så gissa om jag blev glad när den va på rea..såg igår när ja va inne o kollade att dom hade sänkt den ännu lite mera..637 kr låg den på nu..så tillkommer ju frakt såklart

    helena mikael: Tack det va snällt sagt, ja jag älskar den!! Den är ju lite lång men det går ju att fixa. är jättenöjd!!

    MissHelena: Ja du kommer allt få se den i verkligheten :) Åh vad ja blir nyfiken nu...vill se din klänning..hihi
    Fy vad gött!!!! Grattis till dig! :D 
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar