• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • SaJo1981

    Åh vilka vackra klänningar! Önskar jag kunde visa min med men den ska sys upp från scratch av en väninna efter mina önskemål, blir en helt tidsenlig empirklänning från 1800-talet i yllevitt med chiffong över och spets detaljer, kommer även ha en tidsenlig hatt med slöja till....ska se om jag kan hitta en bild på mönstret som den ska sys efter :)

  • Lottie350
    SaJo1981 skrev 2011-02-01 21:25:58 följande:
    Åh vilka vackra klänningar! Önskar jag kunde visa min med men den ska sys upp från scratch av en väninna efter mina önskemål, blir en helt tidsenlig empirklänning från 1800-talet i yllevitt med chiffong över och spets detaljer, kommer även ha en tidsenlig hatt med slöja till....ska se om jag kan hitta en bild på mönstret som den ska sys efter :)
    Du får visa sedan när den är klar då kanske ;) När ska du gifta dig?
  • MagicBride
    Kit73 skrev 2011-02-01 21:11:42 följande:
    Den här är ju UNDERBAR!!! Ryggen är fantastisk. Var hittar jag en sådan i butik????
    Det vet jag tyvärr inte.. Hittade bilderna på den i en blogg för ett år sedan och där fanns ingen info. Skickade bilderna till Milly Bridal och fick en helt underbar kopia :) 2500 för en sådan klänning är ett överkomligt pris
  • IdaPierre
    Thailand2011 skrev 2011-02-01 18:14:59 följande:
    Väldigt lik min klänning! =)
    Vi gifter oss den 1 maj på stranden i Khao Lak, Thailand.... Bara vi två o vår dotter (som också ska få en liten prinsessklänning) =)
    Ja dom påminnde verkligen om varandra :) så fina!
  • förlovadflicka
    Jeliqa skrev 2011-02-01 22:02:43 följande:

    Här är min vintageklänning som är precis jag! Det är som min personlighet i en klänning.
    Vi gifter oss 6 augusti.



     
    Du måste ha en underbar personlighet! ;)
  • Emelie 87

    Guuud jag kan stirra mig blind på alla era klänningar. :D Helt underbara!


    En fästis, två barn, oändligt med kärlek
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar