• lule

    Fransförlängning i Göteborg?

    Är det någon som har erfarenheter av att ha testat ögonfransförlängning i Göteborg? Vet att Expilo har men vet någon hur pass bra de är? Finns det fler och andra som någon kan rekomendera?

  • Svar på tråden Fransförlängning i Göteborg?
  • mape81

    Kolla om inte gildaskolan har det... de är förvisso under utbildning, men min erfarenhet är att det gör dem extra noggranna samt att de hela tiden har handledare inärheten som kollar att det blir bra...

    Tror den andra skolan heter elisabethskolan... har inte varit där, men Gilda kan jag rekomendera utifrån de behandlingar jag testat...

  • lule

    Visste inte att Gilda och Elisabethskolan har, brukar själv vara på Elisabethskolan med ansiktbehandlingar och liknande då jag inte gillar att man behöver sitta i grupp med andra när man får behandling hos Gildaskolan. Men ska kolla upp, tack!

    Fler tips?

  • summer2011

    Dom är värdelösa, både gilda och elisabeth! Mina höll i 2 dagar! min kompis fransar höll i 4 dagar. Och det blev jätte fullt. Dom använder sånna som man köper på kick´s och ett vanligt lim som inte håller. Det kan man göra själv eller be ngn kompis göra, det blir garanterat bättre! Limmet finns på NK och kostar 45 kr.

  • fryser

    jag åkte ända till uddevalla o gjorde mina i ons.. på skönhetsspeciallisterna finns det en tjeje som heter katleen som både utbildar inom det i sv o sätter själv.. jag är jätte nöjd. hon lyssnade på vad jag ville ha o rättade till om jag tyckte dte var för lite eller för mycket.. värt resan o pengarna

  • Flodis Hjärtat

    Salong Unik, jätte duktiga. Mina höll i tre veckor och mer.

  • lule

     


    fryser skrev 2010-08-27 07:16:18 följande:
    jag åkte ända till uddevalla o gjorde mina i ons.. på skönhetsspeciallisterna finns det en tjeje som heter katleen som både utbildar inom det i sv o sätter själv.. jag är jätte nöjd. hon lyssnade på vad jag ville ha o rättade till om jag tyckte dte var för lite eller för mycket.. värt resan o pengarna

    Låter bra. Vad kostar ett nytt set hos henne?

  • lule

     


    Flodis Hjärtat skrev 2010-08-27 14:50:11 följande:
    Salong Unik, jätte duktiga. Mina höll i tre veckor och mer.

    Vart ligger salongen och hur mycket fick du betala?

  • Flodis Hjärtat

    995:- för nytt sett. 395 för påfyllning tror jag . www.salongunik.se.
    Ligger på kungsportsplatsen, man går in vid forex ligger en trappa upp. Man ser det inte från torget.

Svar på tråden Fransförlängning i Göteborg?