• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Cantaton

    GRATTIS!! Så det var DÄR åskan var. Vi väntade på åska, regn och spöregn, men kom undan med lite blåst och duggregn. TACK för det - eftersom jag ju var på bröllop på en båt.


    Diz skrev 2010-07-19 21:46:50 följande:
    Hej tanterna! Håller på att landa på marken igen, har svävat i det blå senaste dagarna. Vi gifte oss i lördags, dagen innefattade åsknedslag, el och vattenlös lokal, glömda strykbrädor och strejkande bilar. Men precis när vi gick runt hörnet på lokalen till vår underbara ingångsmusik så bröt solen genom molnen och efter det gick allt som en dröm.     Nu är jag fru!
  • Diz

    Haha, åskan var på natten innan... När vi kom  till lokalen på morgonen hade åskan slagit ner i lokalen och det fanns varken el eller vatten. Jättebra när man ska laga maten själva...


    Sen glömde mamma ta med sig strykbrädan och var tvungen att vända hem (tärnklänning ostruken), påvägen hem till oss körde de vilse, och när de skulle till lokalen igen gick bilen sönder.


    Underbara vigselförrättaren väntade på oss trots att hon skulle vidare till egen fest.

  • Heloise

    Nä du Diz, det går inte alls att kolla på ditt album Du har den funktionen avstängd för "besökare"!

  • Cantaton

    Ja, fixa, fixa, fixa - vi vill se!


    Heloise skrev 2010-07-19 23:09:28 följande:
    Nä du Diz, det går inte alls att kolla på ditt album Du har den funktionen avstängd för "besökare"!
  • Soldemor

     


    lunagarden skrev 2010-07-19 13:13:47 följande:
      Vad kul :) Vår bebbe är beräknad till 17 dec enligt sista mens, men på KUB-UL ville hon flytta fram en vecka, men vi ska också göra UL den 27 - spännande!!! Läste om det hemska bemötande du fick, usch... Vi har haft så tur i Lund har de alla varit väldigt trevliga och proffsiga. Vi har ju en liten på 8 månader, så det var inte så längesen vi var på tre UL med honom i magen också.

    Är du Lundabo?

  • Soldemor

     


    Diz skrev 2010-07-19 21:46:50 följande:
    Hej tanterna! Håller på att landa på marken igen, har svävat i det blå senaste dagarna. Vi gifte oss i lördags, dagen innefattade åsknedslag, el och vattenlös lokal, glömda strykbrädor och strejkande bilar. Men precis när vi gick runt hörnet på lokalen till vår underbara ingångsmusik så bröt solen genom molnen och efter det gick allt som en dröm.     Nu är jag fru!

    GRATTIS!

  • Soldemor

     


    Cantaton skrev 2010-07-19 22:41:37 följande:
    GRATTIS!! Så det var DÄR åskan var. Vi väntade på åska, regn och spöregn, men kom undan med lite blåst och duggregn. TACK för det - eftersom jag ju var på bröllop på en båt.

    Den var på Gotland också! Hela ön var svart!

  • Cantaton

    Då var det ju inte långt bort från oss i alla fall.


    Soldemor skrev 2010-07-20 11:21:54 följande:
      Den var på Gotland också! Hela ön var svart!
Svar på tråden Tantvarning numero 9