• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • passionsblomman

    -Åh, det blev inte så stor text i inlägget som det blev när jag skrev det... Konstigt?

    Iallafall: TACK Aleta för hjälpen och sällskapet! Dina plockade sniglar är införda i mitt excel-ark och det finns en särskild ruta med Aleta och antal.

  • Aleta

    Här är ni!


    Nu är jag hemkommen och utsövd efter vår semester på Gotland och *trumvirvel* vårt besök i Casa Passion!
    Tack snälla Passionsblomman för gästfriheten, det var härligt att sitta och bubbla med dig halva natten.
    Till övriga kan jag meddela att min dotter tyckte att huset var ett slott och jag håller med. Ett riktigt drömhus som jag själv skulle vilja bo i.

  • Aleta

    Grattis i efterskott dfk!


    Välkommen hit lunagarden!


    Hoppas alla som skulle ut på semestrar har det riktigt härligt.


    Kramar till Im yours, hoppas att de hittar något så att du slipper all oro.

  • Fjosok

    Tittar in och hejar.

    Fixar upp en svart balklänning just nu. Vågar knappt nämna dess design för att inte bli utmobbad (acelbandslös a-linje ...typ) till min danspartner/vän/etc inför höstens äventyr.Coolt med svarta saker, ska lägga upp en bild :)

    Allt bra med er annars?


     

  • kikki kikki

    Hejsan

    Jag har inte läst allt men jag ska fylla 44 och ska ha barn i början av okt så jag är väl vad jag förstår
    inräknad i att vara tant....skrattar.....

  • Heloise

    Åh här är ni allihop!


    Grattis Dfk, hej lunagarden och kikki kikki (grattis till bebisen)


     


    Jag ska smsa bruttan, eftersom hon snart är här! Hoppas verkligen att Panzer och jag ska kunna träffa henne, mannen och flickorna!


    Idag har jag haft så himla ont i magen och korsryggen, vet inte om det är "växtvärk" eller sammandragningar( vet itne alls hur sådana känns) eller bara allmän smärta. Jobbigt är det iaf, börjar få känningar av foglossning rätt rejält. lite för tididgt för det tycker jag, jag måste ju jobba flera månader till innan jag kan få gå hem och vila! Men nu ska jag och Panzer kika på Gone baby gone och jag ska äta lite ltie daimglass, matlusten är relativt begränsad så det gäller att hänga på när den gör ett gästspel... Inte för att det gör nått alls jag har ju att ta av och bebisen tar det den behöver, men det är jobbigt att vara hungrig hela tiden men må illa av allt jag äter


     


    Puss på er!

  • kikki kikki

    Tack Heloise

    jag har fått vara hemma sen i maj för då fick jag värkar och får inte lyfta eller göra knappt någe alls.
    jag har samandragningar hela tiden men är van nu...ler....och jag kan tala om att jag har mått illa sen dag 1 och spyr nästan varje dag och har då gått NER 2 kg istället...skrattar....och jag har också en dal att ta av.

  • Im yours

    Hej! Kul att se nya tants i tråden, lunagården och kicki kicki mycket välkomna.


    Dfk o Aleta; Mmmm .......... ja det hoppas jag oxå. Han får iaf svar på en massa prover snart, ligger på Akademiska i Uppsala ........ vi förtjänar banne mig att få vara tillsammans.


    Kramar till alla.

Svar på tråden Tantvarning numero 9