• Taha

    25/7 Here we go...

    Kom igen allihop!
    Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu

  • Svar på tråden 25/7 Here we go...
  • 20090725

    bara 15 dagar kvar nu!!!

    har sovit jätte dåligt inatt!

    idag skall jag iväg å "prova klänningen" hos mamma med min systere!

    men jag tror att det är något lurt med det!

    min syster åker till kroatien imorgon å e borta en vecka så då finns det inga lördagar kvar att hippas på! samt att en jobbarkompis har skutit fram sin resa en vecka bara sådär...

    å sambon har frågat massa frågor som antydde att det va idag eftersom jag skall jobba på ett annat bröllop imorgon

    å sista vekcan har jag sagt att jag absolut INTE vill ha någon hippa då jag kommer att ha att göra illafall!

    å då e det bara idag kvar!!! sitter här i soffan å e faktist litte pirrig nu!

  • Vid havet

    Får jag vara med här också? Gifter mig den 24:e nämligen och det är ju lite udda eftersom det är en fredag

    Ganska mycket är klart men också många detaljer som sak fixas. Kläder till alla är klart förrutom skor till bonussonen, ringarna är klara och fixade, blommor beställda, hindersprövning inskickad... bordsplaceringen nästan klar så även gästpresentationen.
    Ska till vigsel/festlokalen i helgen och titta lite och bestämma det sista.

    Börjar känna mig jättepirrig nu. Om två veckor smäller det

  • kajw

    20090725, vad spännande! Det är säkert hippa på gång. Jag blev hippad förra helgen och det var superlyckat.
    Har varit på herrgården idag och stämt av och dubbelkollat allt, så nu är nerverna lite lugnade igen. Pust!
    Vid havet; Självklart får du va me!

  • 20090725

    igår fick jag min hippa å jag e fortfarande helt över lycklig!

    bröt ihop flera gånger för att jag va så lycklig!

    skall berätta mer imorgon, men nu skall jag iväg å jobba på ett bröllop!

  • Tess80
    20090725 skrev 2009-07-11 13:02:52 följande:
    igår fick jag min hippa å jag e fortfarande helt över lycklig!bröt ihop flera gånger för att jag va så lycklig!skall berätta mer imorgon, men nu skall jag iväg å jobba på ett bröllop!
    Åh vad roligt!! Ja du måste "skvallra" när du har tid sen hi hi!

    Idag är det exakt 2 veckor kvar
  • kajw

    Sitter och pysslar med festhäfte och bordsplacering och det tar ju sjukt mycket tid. Tur att det regnar och att man har semester... ;)
    20090725, kul att hippan blev lyckad...

  • 090208

    Ni 2 ar ju alltid sa jakla roliga...


    Heloise skrev 2009-07-09 19:20:57 följande:
    men hann inte uppbåda någon större glädje eftersom tuttarna halkade ur!
    Jag har redan gift mig men ska ha middag/fest da.
    Det jag ar mest orolig for att det ska bli trakigt...
  • 090208

    Jag vet inte... For att inte sa jattemanga kommer kanske. Min familj ar ju galet rolig, men onskar fler av dom hade kommit. Vi blir nog "bara" 30 stycken, vilket anda kanns helt ok. Vet inte, bara orolig att det ska bli krystat och obekvamt. Just for att vi har gift oss for over 1 ar sen, vi kunde inte komma till Sverige och fira forra aret som planerat. Folk kanske inte tycker det ar nan big deal. Bara en kansla jag har...

Svar på tråden 25/7 Here we go...