• DanKat

    Ny tråd för alla julibrudar!

    Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

    (Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

  • Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • F A M E
    20090725 skrev 2009-05-02 07:19:49 följande:
    betala in summan? kostar det? vi har inte betalat någonting!F A M E skrev 2009-05-01 23:54:34 följande:
    Nej inte om man tar den någons befintlig efternamn. Men vi ska helt byta till ett nytt vi har skapat själva. Då kostar de.
  • Sobeit

    kajsalisan:
    Stort grattis!! Hoppas du slipper det värsta illamåendet och får må som en prinsessa. En underbar tid!

  • 20090725

    phuuu... blev lite orolig att vi missat något... men då kan jag slappna av igen då!
    F A M E skrev 2009-05-02 08:22:36 följande:


    Nej inte om man tar den någons befintlig efternamn. Men vi ska helt byta till ett nytt vi har skapat själva. Då kostar de.
    idag skall vi åka till skoaffären å kolla efter ett par ballerina skor som jag kan ha ombyte om de andra börjar göra lite ont!
  • Fjällbruttan

    Halloj!

    Jag ska på möhippa ikväll
    Inte min egen utan en kompis som smet och gifte sig förra veckan och ska ha fest för kompisarna nästa lördag så nu ska vi fira henne!

    Men det blir bara snälla saker, först en spa-behandling, sen lite lekar ute tillsammans, bastu och så en trerättersmiddag,
    ska bli så kul att umgås, nässtan alla har småbarn så nu hinner vi ju prata vid middagen

    Igår ringde vår fotograf för att höra om jag kunde fixa en medhjälpare åt honom när han skulle fota oss (han kommer vara med hela dagen så det blir allt från förberedelser till sena kvällen) och så ville han och hans fru ge oss fotograferingen i bröllopspresent!!
    Är så glad för det!!!

  • F A M E

    Stort Grattis Kajsalisa. Skönt att veta att andra ta vid när man själv inga fler vill ha. Nu har vi gjort våran kvot åt Reinfelt & hans regering.

    Helt fantasktiskt hör ni jag har hittat min underkjol och den sitter som en smäck under klänningen min också. Lite fin skystering som min släkting skall göra men de lät som en lätt mach.

    Också har jag hittat nästan alla dukarna jag ska ha till borden också. Nu behöver vi bara låna lokalen lite och provduka med de som finns. Jag hoppas att de blir superbra i slut ändan i alla fall.

  • Plummis83

    Jag och min m2b satt igår och funderade på vad vi har kvar att göra!
    Detta kom vi fram till:

    *Beställa ringarna (vet vilka vi ska ha så ska beställa vilken dag som helst)
    *Köpa cake topper (har en favorit men ska kolla upp det lite mer ifall vi kan hitta nån som är billigare)
    *Festprogrammet (har vi börjat med)
    *Bordsplaceringen (Osa är 18 maj så efter det blir det att pilla med det)

    Sen har jag själv att fixa:
    *Provuppsättning och makeup (bokad 16 juni)
    *Fixa naglarna (har första bokningen 19 maj)
    *Ordna med blommor (både buketterna och till festlokalen)
    *Underkläder (väntar ett tag till pga viktnedgång)
    *Fixa nya skor + ett par som jag ev kan byta till under kvällen när jag börjar få ont.

    Något jag glömt?? Känns som det men kommer inte på vad... Finns ju en del som vi ska fixa dagarna innan bröllopet som alkoholfri dricka, dekorera lokalen och såna saker

  • Sobeit

     


    Plummis83 skrev 2009-05-03 08:59:13 följande:
    Jag och min m2b satt igår och funderade på vad vi har kvar att göra!Detta kom vi fram till:*Beställa ringarna (vet vilka vi ska ha så ska beställa vilken dag som helst)*Köpa cake topper (har en favorit men ska kolla upp det lite mer ifall vi kan hitta nån som är billigare)*Festprogrammet (har vi börjat med)*Bordsplaceringen (Osa är 18 maj så efter det blir det att pilla med det)Sen har jag själv att fixa:*Provuppsättning och makeup (bokad 16 juni)*Fixa naglarna (har första bokningen 19 maj)*Ordna med blommor (både buketterna och till festlokalen)*Underkläder (väntar ett tag till pga viktnedgång)*Fixa nya skor + ett par som jag ev kan byta till under kvällen när jag börjar få ont.Något jag glömt?? Känns som det men kommer inte på vad... Finns ju en del som vi ska fixa dagarna innan bröllopet som alkoholfri dricka, dekorera lokalen och såna saker

    Bordsdekorationerna kanske? Eller de kanske ni redan har klara?

  • 18 juli 2009

    åhhh nu har jag beställt min klänning från Kina!!! Spännande!! Hoppas jag får hem den i tid, och att den sitter bra. Håll tummarna!!!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!