• DanKat

    Ny tråd för alla julibrudar!

    Den tidigare julitråden har stängts av så jag startar en ny

    (Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3237311.html)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-28 15:57
    Oj, jag menade ju inte att utesluta alla brudgummar med den rubriken, ni är givetvis också välkomna i den här tråden!

  • Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!
  • DanKat

    Vi är verkligen en hel hög med 18 juli-are! I förra tråden var vi inte så många kändes det som men här var det ju hur många som helst! Hehe, ja ni får ge oss en massa tips Kajsalisan

  • Plummis83

    3 är vi, är också 4 juli brud!!


    Kajsalisan skrev 2009-04-28 22:35:57 följande:
    Göttans Fjällbruttan, då är vi i alla fall två bland alla dessa 18/7-brudar =))) Då får vi lära dessa allt vi kan för vi hinner ju vara fruar i två veckor innan de andra gifter sig..
  • Mia1972

    Här kommer en till som har den 18 juli

    Vi har osa den siste Maj och hälften har tackat ja redan.
    Jag ska prova min klänning och se om den passar fortfarande annars ska min sömmerska sy ut den lite. Har ju gått upp ett par kilo sedan jag slutade röka i januari

    Ska försöka få ihop lite tid så vi kan åka och titta på ringarna som vi ska beställa. Och den 35/5 åker vi och shoppar dricka i tyskland.

    Känns som att tiden bara rusar iväg nu.

  • DanKat
    Mia1972 skrev 2009-04-28 23:07:49 följande:
    ska naturligtvis stå den 25/5 och inte den 35/5
    Haha, det såg jag inte ens! Men oj, vad era gäster var snabba på att svara Vi har osa på fredag och det är fortfarande 30 pers som inte svarat.
  • Mia1972
    DanKat skrev 2009-04-28 23:12:49 följande:
    Haha, det såg jag inte ens! Men oj, vad era gäster var snabba på att svara Vi har osa på fredag och det är fortfarande 30 pers som inte svarat.
    Det är MIN släkt som har svartat och endast några få från m2b´s sida. Men dom har ju ett tag på sig fortfarande.
  • Plummis83

    Samma här, nästan hela min sida har svarat - är några resp som har svårt att bestämma sig tydligen! Å sen är det kanske hälften på hans sida som svarat hittills!


    Mia1972 skrev 2009-04-28 23:15:58 följande:
    Det är MIN släkt som har svartat och endast några få från m2b´s sida. Men dom har ju ett tag på sig fortfarande.
  • Kajsalisan

    Hos oss är det tvärt om, alla utom 12 på hans sida har svarat och ungefär hälften av min sida.. Har t ex. en storebror som kanske skulle på båtsemester då så de visste inte.. Hmm. Men vi har inte osa förän 3 juni. :D


    Mia1972 skrev 2009-04-28 23:15:58 följande:
    Det är MIN släkt som har svartat och endast några få från m2b´s sida. Men dom har ju ett tag på sig fortfarande.
  • kaif

    För oss är det väldigt många som inte svarar men vi har två veckor kvar

  • kaif

    Klänningen har jag klar sedan i mars. Men den ska sys upp lite men jag vill vänta med det för man vet inte om man kommer gå upp eller ner i vikt. Hur långt innan tycker ni man behöver göra det?

    Föresten, vad morgonpigga folk var idag

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!