• Fenixx

    JULI - 2010

    Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

  • Svar på tråden JULI - 2010
  • sandie87

    Jag och min sambo gifter oss också i juli nästa år.. :)

  • Fru Indosaurie

    vi kommer aldrig att hitta någon lämplig festlokal, lika bra att lägga ner hela projektet. Idag är jag less (och hungrig)

  • Fenixx

    välkommen sandie till oss! har ni kommit någonvart med planeringen?

    Fru Indo>> vad tråkigt när det är så!! vet själv hur det var när jag kände mig tveksam över vår lokal tills vi hittade en bättre.
    men ge inte upp..nånstans där ute finns den!!

    kika på bröllopsprogrammet på 3an ikväll så kanske du piggar upp dig.

  • Fru Indosaurie

    nu har jag ätit så nu kommer jag väl inte i nån brudklänning ist
    Det känns som att jag vill ha lokalen fixad innan jag kan få ro till att kika på något annat.

  • Fenixx

    ja man vill ju gärna få klart dem större grejerna så man lättare kan planera därifrån...

  • Fru Indosaurie

    jag har fått middag och kommit på ett nytt spår angående lokal så nu känns det lite bättre
    Synd bara att man inte får boka kyrkan mer än 1 år i förväg, man vill ju gärna veta att man får det datum man vill

  • FrökenLycklig

    Vi ska oxå gifta oss 2010 men har inte alls planerat än! Ni verkar ha kommit långt i planeringen.

    Vi har ett litet problem! Har 100 personer som vi vill bjuda men vill egentligen inte ha ett stort bröllop... Det är vänner, familj, kusiner och fastrar, farbröder. Stryker vi de sistnämnda blir det kanske 70 pers. men då bjuder jag inte kusinerna som bl a bjöd in mig på dop nu i maj. Hur ska man göra?? Det är så svårt. Hur många gäster har ni?

  • Fenixx

    jag tycker man ska bjuda dem närmsta och dem man umgås mer med. vi kommer inte bjuda kusiner och annat som vi knappt känner bara för sakens skull.
    att dem bjöd er på dopet är ju deras val, är ju inget krav att ni måste bjuda till erat bröllop. är ju enda en stor kostnadsfråga med. skillnad på 70 och 100 gäster.
    tycker ni ska köra på den stilen ni vill ha.

    vi kommer vara 40st på vårat, är lagom för oss.

  • LoveYouH

    Hej allesammans!
    Jag och min sambo skall gifta oss 3 juli nästa år =)

Svar på tråden JULI - 2010