• Piggelinlover

    Linköpingsbrudar del 5

    Jaha, åter igen dax att kicka igång en ny tråd....

    Lägger bara in tidigare trådar.....

    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 23:43
    Blev ngt tokigt....
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2679644.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3031680.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    hoppas det funkar nu!!!

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5
  • Lövings

    Åhhh just det=) hihi..

    NU VET JAG!! och nu ska jag komma ihåg de=)=)=)

  • Piggelinlover
    Lövings skrev 2009-03-03 17:18:21 följande:
    Hihi=) när va bröllopet ni igen=)Kan inte hålla koll på alla=)Vi borde göra en sån här lista som alla har, alla som är med i denna tråd. Vart de ska gifta sig och vilket datum=)
    Jag började göra e sådan lista, men den stämde ju inte efter ett tag....
  • Piggelinlover
    AnnBo skrev 2009-03-03 16:19:12 följande:
    Lycka till!Det har börjat hända saker hos oss med, idag var jag nere på stan och beställde ringen och köpte en tiara.Köpt en massa ljus o div till dukningen med.Tyskland tar vi när det börjar närma sig..kanske i juni.
    Åhh vad blev det för tiara??
  • AnnBo

    En riktigt enkel, som ett diadem med pärlor.
    Ville inte ha en för hög utan helt enkelt en simpel fast klassisk...tänkte ha pärlhalsband med, så då kan det vara snyggt om det matchar

    Ska ta svägerskan till hjälp och stajla till en massa frisyrer (så jag vet vad jag passar i sen när ja träffar min friösr)
    och se vad som funkar med tiaran, om jag ska ha den eller inte.-)

  • Piggelinlover
    AnnBo skrev 2009-03-03 19:46:53 följande:
    En riktigt enkel, som ett diadem med pärlor.Ville inte ha en för hög utan helt enkelt en simpel fast klassisk...tänkte ha pärlhalsband med, så då kan det vara snyggt om det matchar Ska ta svägerskan till hjälp och stajla till en massa frisyrer (så jag vet vad jag passar i sen när ja träffar min friösr)och se vad som funkar med tiaran, om jag ska ha den eller inte.-)
    Aha....

    idag kom inbjudningar fram=).....4 har redan svarat...
  • SochK

    Vart köpte du din tiara?
    Jag var nere på stan och beställde min klänning i fredags. Köpte den på Partyworld. Vart har alla ni köpt era klänningar? *nyfiken*


    AnnBo skrev 2009-03-03 19:46:53 följande:
    En riktigt enkel, som ett diadem med pärlor.Ville inte ha en för hög utan helt enkelt en simpel fast klassisk...tänkte ha pärlhalsband med, så då kan det vara snyggt om det matchar Ska ta svägerskan till hjälp och stajla till en massa frisyrer (så jag vet vad jag passar i sen när ja träffar min friösr)och se vad som funkar med tiaran, om jag ska ha den eller inte.-)
  • MarianneL
    SochK skrev 2009-03-03 22:04:28 följande:
    Vart köpte du din tiara?Jag var nere på stan och beställde min klänning i fredags. Köpte den på Partyworld. Vart har alla ni köpt era klänningar? *nyfiken*
    Jag ska köpa min på bestbridalprices.com vill gärna ha en enzoani, o den kostade 16.000 i butiken men på deras hemsida kostar den 10.900 så då sparar man en del :) Fast nu har ju dollarn gått upp massor jämfört med svenksa kronan :) Man skulle passat på när den var nede på 6kr, men då hade man ju inte råd.
Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5