• Piggelinlover

    Linköpingsbrudar del 5

    Jaha, åter igen dax att kicka igång en ny tråd....

    Lägger bara in tidigare trådar.....

    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 23:43
    Blev ngt tokigt....
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2679644.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3031680.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    hoppas det funkar nu!!!

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5
  • AnnBo
    Piggelinlover skrev 2009-02-28 16:29:01 följande:
    oki....synd att hon inte kan komma ner 1 månad tidigare=)....vi har ju några som inte kan komma pga av ålder, och tänkte det som en kul grej att filma vigseln...
    Ja, just det, det berättade du juh..
    Men det borde väl egentligen inte vara så svårt att hitta nån? Fast o andra sidan verkar ju inte jag hitta en dj så det kanske är rätt svårt iaf
  • Piggelinlover
    AnnBo skrev 2009-02-28 16:32:40 följande:
    Ja, just det, det berättade du juh..Men det borde väl egentligen inte vara så svårt att hitta nån? Fast o andra sidan verkar ju inte jag hitta en dj så det kanske är rätt svårt iaf
    ja du, kan nog inte hjälpa dig, känner tyvärr ingen...
    Annars får ni köra DJinabox...=)..
  • AnnBo
    Piggelinlover skrev 2009-02-28 16:36:52 följande:
    ja du, kan nog inte hjälpa dig, känner tyvärr ingen...Annars får ni köra DJinabox...=)..
    Hur funkar det?

    Skönt att de är postade...våra ska "tillverkas" av mig och min svägerska i veckan är det tänkt så snart...snart ska de postas
  • Piggelinlover
    AnnBo skrev 2009-03-02 19:16:05 följande:
    Hur funkar det?Skönt att de är postade...våra ska "tillverkas" av mig och min svägerska i veckan är det tänkt så snart...snart ska de postas
    www.djinabox.se
    kolla om adressen funkar....du kan även se priser...

    Japp, bilder finns i galleriet!!
  • AnnBo

    Åhh då ska jag ta mig en titt i ditt galleri

    Sen ska ja gå in på djinabox

  • Ma och Ma
    Piggelinlover skrev 2009-03-02 18:16:33 följande:
    Nu har vi lagt våra inbjudningar på lådan....=)....ska bli kul att se vem som svarar först....
    Vad fina de är!!

    Jag och m2b håller på att skriva ut våra...vi snodde en kompis idé och använder en A4 som man viker ihop så att det både är inbjudan och kuvert...jag får väl lägga ut någon bild...jag tyckte det var ett kul sätt och så blir det väl lite billigare...men nu börjar det bli lite brodis att få iväg våra...vi har ju bara 2,5 månad kvar!! Fast det är inte så många som har semester i maj i alla fall...så vi får hoppas att många kan!!
  • Piggelinlover

    Ma och Ma skrev 2009-03-02 19:56:36 följande:


    Vad fina de är!!Jag och m2b håller på att skriva ut våra...vi snodde en kompis idé och använder en A4 som man viker ihop så att det både är inbjudan och kuvert...jag får väl lägga ut någon bild...jag tyckte det var ett kul sätt och så blir det väl lite billigare...men nu börjar det bli lite brodis att få iväg våra...vi har ju bara 2,5 månad kvar!! Fast det är inte så många som har semester i maj i alla fall...så vi får hoppas att många kan!!
    Tack....
Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5