• hjärtat mitt

    Sundsvall.

    Fanns en tidigare tråd men den stängdes visst...

    Här startar en ny tråd där vi kan utbyta tips och idéer.

    Catering? Frisör? Kläder? Transport? Övernattning? Smink?

    mm, mm.

  • Svar på tråden Sundsvall.
  • Peny

    Hjärtat mitt: Ja där är det ju superfint! Superlängesedan jag var där nu faktiskt.. har bara varit och käkat i Hamnstugan men inte tagit mig närmare vattnet. Finns det något bra ställe där för sisådär 100-150 pers?

    Känner tyvärr ingen som caterar men jag kan höra mig för lite om sånt i bekanskaptskretsen då det blir officiellt att vi ska gifta oss. Hojtar till då om jag får napp!

  • Igia

    Hallå på er!

    Här kommer en till som ska gifta sig i sundsvall, men vi bor inte där utan i Uppsala.

    Kyrka och lokal klart. Ska träffa fotograf och catering slutet på månaden.

    Tips på florist tar jag gärna emot...

  • Peny

    Igia: Gratulerar får man väl säga!
    Vart ska ni gifta er någonstans då?

  • Igia

    Vi kommer gifta oss i Skönsmon kyrka, förmodligen... Vi tittade på Sköns kyrka nu i helgen och blev lite kluvna. Men vi har bokat Skönsmon. Festen kommer vi ha på Nävsta skola i Selånger.

    Ni då?


    Peny skrev 2008-11-03 00:07:27 följande:
    Igia: Gratulerar får man väl säga! Vart ska ni gifta er någonstans då?
  • Peny

    Vi har inte riktigt bestämt oss ännu men vi ska inte gifta oss i kyrkan utan helst utomhus.
    Skönsmons kyrka är ju superfin! Blir nog kanon


    Igia skrev 2008-11-03 10:38:44 följande:
    Vi kommer gifta oss i Skönsmon kyrka, förmodligen... Vi tittade på Sköns kyrka nu i helgen och blev lite kluvna. Men vi har bokat Skönsmon. Festen kommer vi ha på Nävsta skola i Selånger.Ni då?
  • Nocia

    Catering... jag har inte så stor koll. Men Lasse matstuga har väl ok mat.

    Vi ska laga vår egen mat så jag har inte kollat upp catering alls. Snart hade jag tänkt att vi skulle bestämma menyn, men jag vet inte om sambon tycker att det är för tidigt.

  • Igia

    Vi kommer nog köra på Lasses matstuga. Verkar som det är bra mat och så har de lite koll på annat oxå...


    Nocia skrev 2008-11-12 15:27:11 följande:
    Catering... jag har inte så stor koll. Men Lasse matstuga har väl ok mat. Vi ska laga vår egen mat så jag har inte kollat upp catering alls. Snart hade jag tänkt att vi skulle bestämma menyn, men jag vet inte om sambon tycker att det är för tidigt.
  • Igia

    Vart beställer ni er tårta? Har hört talas om Kerstins tårtmakeri. Finns det fler?

  • Peny

    Kerstins tårtmakeri? Vart håller de till? Aldrig hört talas om
    Vi brukar köpa tårtor på Brödfixarna men har såklart inte köpt något bröllopstårta där så jag vet inte hur de är på det
    Har annars hört att Micks i Bydalen ska vara kanonduktiga. har visst vunnit något pris för bästa bröllopstårta om jag inte fått fel info

    Vad gäller catering har jag hört det ryktas om att Delicerano ska börja med det och de gör ju kanonmat!

  • Igia

    Kerstins tårtmakeri ligger i Söråker. www.tartmakeri.se

    Gör Delicerano lite vilken mat som helst el har de typ grekist, italienskt...?? Ja, du kanske förstår vad jag menar

Svar på tråden Sundsvall.