Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Jag glömde av att starta en ny tråd. Har ju aldrig behövt tänka på det förr. Sorry! *springer o sätter mig i skamvrån*
Hoppas ni hittar hit iaf.
Här kommer en flashback...
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2969961-1.html
OJ!!!
var det redan dags!
noll koll!
tack för trådstarten Muffins!!
viktualia skrev 2008-09-21 18:30:22 följande:
Haha jag ser er!
Funderar på att skaffa en pilatesboll faktiskt, att balanser apå hemma vid skrivbordet eller så - tror det skulle göra UNDERVERK för min mage (för att träna riktigt, tja...)
anne på grönkulla skrev 2008-09-22 08:34:19 följande:
Just nu hittar jag ingen till salu, men tidigare i år vet jag att det fanns, så ska nog slå till nätsa gång jag ser det.
Jag har läst i fitnessmagasin om bollar som har piggar. Man kan ha det som massageboll och träningsboll i ett. Hur mkt kostar det hos dig? Här kostar den ca 250kr. Dyr för en kyrkmuffins som mig.
Ingen aning faktiskt, lovar berätta om jag hittar en! Förut i år fanns det i snabbköpet, nu får jag nog kolla i en sportaffär.
Hehe, det fverkar vara öerallt här i Götet. Finns tom på Lidl.