Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!
hej hej
Jag har gjort ngt supermodigt! Nämligen skickat iväg ett brev till en anställning i NORGE!!! Det är konsultjobb sombutikspersonal för COOP i Stavanger. Tjänar jäkligt mkt pengar o jag kan flytta utomlands. Tycker det är jättespännande samtidigt är jag skitskraj!!!
Annars gjorde jag en pinsam grej... Jag hade sett en annons att stans bowlingshall (aom ligger brevid en stor swimmingpool) söker extra personal. Jag skrev ett brev o gick dit. Precis när jag stod i kassan för att få tala med hon i kassan fick jag kalla fötter. När det var min tur blev jag så nervös så jag sa: Kan man boka en bana samma dag? *what the ...*
Anne
Grattis till en supersnygg bil!!
och nu letar jag vin dessutom.. ha ha ha... mycket viktiga uppgifter.. och tidskrävande...
På tal om middag, grabben ska ha EN TILL (födelsedags)middag nästa helg. Va sjutton, räcker det inte med en?!?! Visst är det kul men jobbigt både dan innan och efter. Av olika anledningar Usch, känner mig hemsk o associal nu. *grubblar*
Igår berättade jag för grabben om jobb utomlands. Han förstod att jag kan bli tvungen att söka jobb utanför sverige och det är bra för mig att härifrån. Efter han har sagt allt det där så tittade han på mig med en blick som säger: "men måste du verkligen verkligen åka?!?!" Asså, jag kände mig sååå elak o det högg till i bröstet på mig. Men han är opptimist, han tänker inte börja sörja förrän jag har fått gå på intervju.
muffins
hur gick bowlingen då? *fniss*
Angående jobbet i Norge, fy fasen vad svårt! Men om man säger så här, det behöbver ju bara vara under en relativt kort period och det kan ju alltid vara nra för både relation och erfarenhete som ekonomi. Anne vet nog bättre om det där, jag tycker du ska köra men förstår om mannen blir lite ledsen i ögat, det är ju ändå rätt långt emellan.
Vickan, den där rotfruktspajen blev grymt god men fy f*n vad det var jobbigt att finahacka alla rotfrukterna. Jag kommer aldrig att göra om den.
Sen gjorde jag Nennes fontänorgasmchokladkaka till dessert och OMG vad det blev mycket chokladkaka. Vi har ätit så det kommer chokladkaka ur öronen i dagarna tre.
Telestubben - skoj att receptet kom till användning.. men jag kan ana att finhackning av rotfrukter är jobbigt...
Själv lagade jag med till sju pers hela helgen - det tog sin tid det också.. *pust* men det var skoj att ha dem här!! Roligast var att mormor 92 bast orkade hänga på!!!
Nenne
Haha, menar du att jag gå tillbaka dit o fråga om de har fått min ansökan som jag MEJLAT in?!?!
Ang Norge, Så resonerade vi också, det blir en sving för min livserfarenhet, vår relation (hoppas jag! men har sett motsatsen,tyvärr) och bra för ekomonim.
Förresten, VÄLKOMMEN TILLBAKA! Hur var NY,Vad har du INTE shoppat?
Telestubbengumman
Har inte alla en såndär matbredare/hackmaskin?? Vi slapp slösa en bal hushållspapper genom att slänga ner 2 STORA lökar e en sån där maskin.
Föresten, jag vill oxå göra den där chokladkakan. Alltid kul med fontänorgasm.
Telis
I know, den tar aldrig slut! Vi har hela frysen full och då har vi ändå haft den med på kräftskiva, 31-årskalas för maken, avtackningen på Ps jobb, till mitt jobb... Fast vi har bakat den 2 ggr, men det är sjukt mycket kaka i frysen.
Muffins
hahah, tänkte om du bokade en bana på riktigt istället! hahah!!!! Receptet är skrivet i andra tråden, men jag ska se om jag hittar den...