• Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3
  • Mizty

    Det undrar jag oxå ibland du


    bartan skrev 2008-08-27 09:47:58 följande:
    MiztyJag har hamnat i något konstigt stadie nu. Ena gången är allt "jaha och rycker på axlarna" och nästa "JIPPI". Vad är det i påsarna egentligen?
  • Mizty

    Späänade Scükano med en liten bebis!! Marsbarn är bra! (fyller själv då )

    Kul att du kan hänga på Ajjse! Då tar jag med den då

  • Mizty

    Nä nu måste jag gnälla lite Blir så trött! Både i inbjudan & på hemsidan står det vem man ska vända sig till för att tacka ja eller nej till bröllopet... Trots det så är det nu flera kompisar (till H) som smsar OSS Blir så matt... Nu har jag lagt till en flik om osa på hemsidan, hoppas det hjälper!!

  • Mizty

    Kan ju vara bra att skriva till sig!!

    Måndag 1/9
    Bartan
    Ajjse
    Mizty

    Tisdag 2/9

    Onsdag 3/9

    Torsdag 4/9

    Fredag 5/9

  • Ajjse

    USCH vilket väder!! Det får mig att tänka på att det kanske är dax att fixa ett vitt paraply till bröllopsdagen. Nu är det bara 2,5 vecka kvar.. PIRRIGT!
    Någon som vet vart det finns vita paraplyn?

  • Mizty

    Riktigt skitväder! Jag har sett det på flera nätbutiker, festingen.se bla. Annars finns det kanske i vanliga väskaffärer.
    Kan tänka mig att du är pirrig nu, det är nämligen jag med 2,5 månad kvar


    Ajjse skrev 2008-08-27 15:13:19 följande:
    USCH vilket väder!! Det får mig att tänka på att det kanske är dax att fixa ett vitt paraply till bröllopsdagen. Nu är det bara 2,5 vecka kvar.. PIRRIGT!Någon som vet vart det finns vita paraplyn?
  • Ajjse

    Tack för tipset ska kika lite till på nätet och även gå in påväskaffären på Kungsmässan!
    Nu ska jag iväg till ett svettigt spinningpass!

Svar på tråden Göteborgsbrudar Del:3