• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    Tack Grund. Du är verkligen på hugget.
    Nu har jag gjort en bröllops blogg för dom sista månaderna nu inför bröllopet...skulle gjort en tidigare men så blev d inte...

  • Majsis2008

    Nej orkar inte ha två...

    hmm jag blev inte så mycket klokare av den sidan, men jag antar att d e att man ska kunna vika d och skriva lite allt möjligt i dom eller?

  • BarbaBruden

    Morrn!

    Vi kommer nog printa vårat ganska tidigt och bara printa ilagan med gästpresentationerna och bordsplaceringen samma vecka och sen bara häfta ihop det....

    SKa försöka göra så mycket som möjligt tidiagre för att kunna vara ledig dagen innan och bara läääängta!

    Har ni några funderingar på vad ni ska göra dagen innan?
    Jag tänkte ta med mina tärnor på lite drink och mat. Vi är inbokade på hotellet natten innan tillsammans, så det kanske blir lite bubbel i poolen på kvällen innan tidigt sängdags....

  • Majsis2008

    hehe dagen innan så hämtar vi nykeln till lokalen redan kl 12 på fredan...då tänker vi sätta igång med att duka, blåa ballonger, dekorera och så...sen blir d väl att vara där hela kvällen...hellre jag ser hur d blir då för på lördan tänker jag inte sätta min fot där förräns vi är man och fru...

  • Grund

    Japp, så blir det rätt sen när man viker dem. Det som jag tycker är bra är att om man har mall klar så behöver man förhoppningsvis inte lägga massa timmar på att få det rätt när man är klar med innehållet. (Datorer har en benägenhet att jävlas med mig)

    Men du kan ju testa och skriva i lite vad du tycker och fylla på när du kommer på bra saker. De behöver ju inte vara klara flera månader innan ju.

  • Majsis2008

    men den sidan var jättebra, hittade servetter med, fast vet inte om man måste ha tryckta, tror d räcker med vanliga röda...suck vad man vill ha mycket hehe

  • Grund

    barba: Jag har ingen aning om vad jag/vi ska göra dagen innan. Men det låter ju jättemysigt det ni ska göra!

  • 31 maj 2008

    Ska ni sova med er m2b innan, eller med ev tärnor? Hemma eller på hotell? Håller på och klurar på det där nu.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008