• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

    Godmorgon!

    Idag bär d av t frisören, äntligen! stackarn, hon ska egentligen sluta idag men hon gick in o jobbade idag bara för min skull=)
    Typiskt bara att d e regn i luften.. jag som hade tänkt man kunde få behålla frisyren iaf en liiiten stund.. attans.

    Laddar oxå för lördag! ska bli jätteroligt! Har dock tre handbollsmatcher innan, men jag ska skynda mig!

  • Majsis2008

    godmorgon tjejer. Vaknade av att vi inte har nåt vatten. Och ingen lapp har man fått att d ska stängas av...undra om man vågar gå på toa? hmm...

    Skallebank som bara den idag, så blir att vara hemma idag med...

    hoppas jag kan vara me dpå lördag...

  • valkyriana

    En gång kan du ju gå på toa... Nästa gång så går det ju inte att spola bort

  • 31 maj 2008

    Åååå - jag vill ha en Kitchen Aid!!! Har gått och längtat efter en sån huur länge som helst. En röd vill både jag och min m2b ha, så kanske kanske vi kan önska oss det i bröllopspresent av hans pappa.

    Det bästa med den är ju att den är så snygg, så att den ska stå framme och då borde man ju använda den mer!

    Du måste berätta hur den är när du har använt den!


    Grund skrev 2007-11-20 08:25:49 följande:
    Godmorgon godmorgon godmorgon!Sovit så gott så!Här har man missat mycket tårta märker jag. Vi har inte kommit så långt i planeringen men jag vet att de gör egna där vi ska ha festen så vi får väl bestämma till våren när vi drar igång planerna med dem. Ska bli smaskens malinlars: kul att du bakar. Jag gillar också det men det har inte blivit så mycket det sista. Men gissa vad jag gjorde igår... köpte min alldeles egna KITCHEN AID! Åhh, nu står den och blänker på köksbänken min svarta pärla.
  • Majsis2008

    jag e så sugen på julbak, men ska hålla på mig lite till....ska baka lussekattet, göra ischoklad och kanske knäck vi får se...och kanske tryffel

  • Grund

    31 maj: Jag var också inställd på en röd men så tyckte m2b svart och sen var den röda slut så då fick det bli en svart. Det känns bra det också. Den passar ju in överallt om inte annat...
    Kanske det kan bli lussekatter så premiär

  • Majsis2008

    är det nån av er som vet vad det kostar att trycka upp grejer på tryckeri...då menar jag typ festprogram om jag nu ska ha nåt sånt....

  • Grund

    Jag hr frågat runt på ett par tryckeri angående inbjudningskort och det var dyrt tycker jag. Det är möjligt att de missuppfattade vad jag ville ha men jag frågade bara efter trycket på insidan och det billigaste var ca 20 kr st och ett annat ställe sa 47 kr (eklusive moms)... skulle inte tro det!
    Men det beror ju på vad du vill göra. Det är ju skillnad på kopiering och tryck. Mitt billigaste svar fick jag från Arkitektkopia iaf.

  • Majsis2008

    ok...jag vet ju inte om vi ska ha nåt sånt...vet man kan köpa papper och trycka ut det själv men känns så onödigt men så mycket papper och d jobbet...

  • Grund

    Vi kommer också skriva ut själva. Festprogrammen kommer ha en utsida liknande inbjudningskorten skulle jag tro och sen printar vi "innehållet" på vanligt vitt papper. Har dock inte kommit till festprogrammen än

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008