• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Grund

    hihi, jag har förstått det. Jag jobbade på VCT (kväll) parallellt med plugget sista pret och sen i ca 9 mån efter. Men du é på lastvagnar va?

  • Majsis2008

    Ja jag ë på lastvagnar, och är utbildad servicetekniker/rekondare och lackerare...hehe

  • Amor Eterno

    Åh jag är så glad fick just veta ifrån min gudmor i Portugal at hon har bokat 7 flygbiljetter hit trodde bara de var fyra som kom men icke alla kommer .... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag är glad!!!!

    De kommer samma vecka som bröllopet på onsdag där :)

    Längtar såååå mycket redan!!

  • Majsis2008

    Vad kul amor...har inga så långaväga "släktingar" men tycker d var kul för din skull...då känner man sig ännu mer speciell på nåt sätt...

    Tar frisörer extra betalt tror ni om man ber som styla en lite extra i håret....ska klippa mig halv 4 och sen vill jag vara fin i håret på båten hehe...

  • Amor Eterno

    Tack Majsis!!

    Nej jag tror inte det, men det finns så många som jobbar så olika, utomland brukar det vara billigare och klippa sig men då tar de betalt för schampoo osv.. Nu har jag börjat se om man vill ha fön efter klipp så tar de extra betalt osv..

    Tycker det är skit löjligt och vägrar gå till såna.. Vad skall man göra gå där ifrån klippt och med blöt hår???

    Vad kul med Kiel båten jag älskar åka på båt resor!! Var på kryssning under millenium nyårs festen :)

  • Astriden

    Det tror jag absolut inte majsis, de brukar bli glada när man talar om att man ska göra nått skoj efter

    Å, va kul Amor vi har oxå långväga gäster, blev väldigt glad när mina gudföräldrar från Finland talade om att det kommer. Härligt!

  • Majsis2008

    Jag har aldrig åkt med kielbåten, åkte bara med Norgebåten och den var d alltid röj på...e ju två dars festande typ...

    Hoppas dom kan göra d, kan betala 50 kr extra för sprayen hahaha

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008