• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

    ojoj va d har hänt grejer bara på en dag..

    Har iaf haft en bra avslutning på dan, början va väl sådär.. jäkla folk som tvingar en kolla på ormbunkar o lära sig de latiska namnen.. hallå, en ormbunke e en ormbunke, skiter väl i om d finns flera, de ser ju likadana ut allihop..

    Aja, men som sagt, fikade sen o d va jättetrevligt! ;)

    Nu ska jag prova o spraymåla skor.. hehe.. önska mig lycka till..

  • Astriden

    Äh, nu får du ge dej B & S. Vi är ett glatt gäng tjejer & tänker fortsätta på det viset.
    Vart vi bor eller hur mycket pengar vi har är ingen grund för dej att dömma.

    God morgon tjejer,
    idag är det fredag såå skönt!
    Jag är slut efter en sen kväll med kundevent igår.
    Ser fram emot en helg av hemmamys

    Grattis Grund!
    Vad är det för jobb?

    Hoppas tårtan blev smarrig Malin,
    vart byter Lars?

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Sorry om jag började med dålig stämmning men jag kände att det var riktat mot mig och var tvungen att säga vad jag tyckte!!

    Men jag är större än så och hoppas att B&S blir bättre och att allt skall lösa sig för henne till slut!!

    Idag är det fredag precis som du sa Astriden åååååååå Gud vad skönt!!!

    Vad skall ni göra under helgern??

    Jag skall ha lite vänner över idag och vi skall beställa pizza och snacka lite :)

    Imorgon är det kalas på eftermiddag Jonas brorson fyller 15 år

    Annars är det ganska lungt och skönt precis som jag gillar det...

  • Astriden

    *ler* ingen kritik riktad mot dej alls Amor,
    som jag skrev jag tycker att vi går vidare med vårt glada sätt att vara tipsar, snackar & stöttar så bra vi kan i bröllopsya & andra tankar man har.

    Vi ska ge oss på att tapetsera en mörkgrön fondvägg som jag
    tycker är lite mörk.
    Köpt en ljus fin tapet som ska upp men jag är lite nervös för mösterpassningen.

  • Stjärnis

    Hej tjejer!!

    Här har man missat en del ser jag.. Tråkigt att det har blivit en del missuppfattningar. Jag håller med dig Astriden, tycker vi ska fortsätta vårt glada sätt. Jag har fått många goa skratt och bra tips både på BT- träffar och på tråden. STORT tack till er, tjejer! Amor,ta inte åt dig!

    Majsis: Jag är också en sådan person som alltid har mixtrat med olika frisyrer. Jag har aldrig färgat håret, eftersom jag har en ganska speciell färg som jag trivs med men håret har varit i alla längder Nu har jag det på utväxt, lite trist..

    Grund: Vad är det för jobb?

    MalinLars: Vad kul att din sambo fått ett nytt jobb. Hoppas du hittar ditt lärarjobb snart. Har en bekant som också letar med ljus och lykta. *håller tummarna*

    Så härligt med fredag! Idag, ska jag ut med ngr tjejkompisar, vill verkligen dansa Imorgon blir det nog lugnt. Min M2B har besök av två kompisar som skall bo hos oss i helgen.

    Jag är 27 förresten, såg att ni diskuterat ålder. Är jag äldst här?

  • Amor Eterno

    Stjärngudinnan du är nog inte äldst här jag är i samma ålder :)

    Men age is just a number!!

    Vem var det som oxå bodde i backa här?? Tänkte vi kanske kunde sedan dela taxi hem ifrån Astriden :)

    Ser fram emot pysselkvällen nästa vecka.

    Grund alla är ju supernyfikna p åvad du fick för jobb?? :)

  • BarbaBruden

    Nej Barbatant är äldst, 29.

    Nu åker jag iväg på överraskningsweekend med min kärlek....

    Snackes!

  • 31 maj 2008

    Härligt med överraskningsweekend! Alla ord som börjar på överraskning är förresten bra. Min M2B kom hem med blommor och present i veckan. Såna överraskningar kan jag leva på länge!

    Själv ska jag gå på Sahara Hotnights på Trädgårn ikväll, hoppas på en bra konsert. Gillar konserter över huvud taget, så det blir nog bra!

    Förresten är jag 26, och M2B också, vi har varit tillsammans i 8 år (tiden går fort när man har roligt ).

  • Majsis2008

    Oj vad ni skriver....

    B&S: Jag håller med dom andra här, vi vill inte hänga ut dig alls och försöker finnas här. men om man inte tar emot hjälp så kommer man aldrig må bättre. Psykolog är väldigt bra när man går på såna starka tabletter och allt känns fel, av egen erfarenhet.

    MalinLars: hehe undra varför d är så många Malin som oftast är rödhåriga...

    Idag ska jag åka med Kielbåten. Har sett fram emot d hur länge som helst nu och idag ska d äntligen bli massa party!!!! Fast känns lite läbbigt och åka båt i denna dimman hihi..

  • Grund

    Hej alla vänenr!

    Barbabruden: ha det så jättemysigt!

    tack för alla jobbgratulationer Jo jag har fått jobb som lagerstyrare för ett reservdelslager för bilar. Låter kanske urtrist men det känns jättebra för det är logstik som jag brinner för. Dessutom har jag en förkärlek till bilindustrin så det känns bra. Sen att lönen höjs är ju alltid roligt

    B&S: Jag önskar dig verkligen allt gott. Jag förstår att du är arg och ledsen men tyvärr bli inte din sitution bättre av att trycka ner någon annan. Tro mig, jag vet! Man säger och gör mycket dumt när man inte mår bra och för stunden hjälper det att få ventilera vad man känner. Men precis som du skriver blir det bara fel. Det är min erfarnhet iaf.
    Jag hoppas du kommer fortsätta skriva med oss här på BT och att du kanske kan utnyttja något bra tips. Kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008