• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    hehe ja, man kan ju hopas...då blir d ju bara varmare i maj sen hehe...

  • Majsis2008

    igår fick jag alla ballongerna till bröllopet, vanliga runda vita och röda hjärtballonger. Nu e d inte mycket kvar att fixa...vet dock int ehur jag ska göra med ljus om dom ska stå i små ljusstakar eller om man ska ha flytljus...jag lutar mer åt d första....d är bara jag som bryr mig om detta, inte m 2b...funderar påa tt göra en provdukning snart fast då måste jag hitta röda servettet, perfekt nu när d e jul hehe..

  • Majsis2008

    Jösses vad jag skriver...men vad har man ett festprogram till egentligen? Jag har funderat på d...är d jättenödvändigt eller gör man d för att gästerna ska ha nåt och läsa eller vad?

  • Astriden

    du kan ju kika på våra festprogram på pysselkvällen Majsis
    Det är ju mest en kul grej, lite spex, gästbeskrivning & meny.

  • Majsis2008

    hmm men meny känns så onödigt att göra efterosm vi har buffé, då känns d bättre att man gör små lappar om vad allt e för nåt...
    men hade varit kul o göra sån gästpresentation...men guuuud vad papper man slösar, ska man inte vara miljöbrud haha`???
    får ju se när pysselkvällen blir med...är ju inte säkert jag kommer med...

  • Grund

    Godmorgon girls!

    Helt underbart vackert när snön sakta faller utanför fönstret och solen skiner en bit bort.

    Zlemma: Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för er!

    Majsis: I festprogrammet kan du ha menyn, lekar/sånger som utföres under kvällen. vanligt är att man har med bordsplaceringen och en liten rolig beskrivning av varje person. Det tycker jag är jättetrevligt för då har man lite koll på personerna omkring en och det skapar samtalsämnen om man skriver något lite finurligt

  • Majsis2008

    Ok...får se om vi ska nåt sånt, tror inte att d blir d...dels för att alla som e där är så pass sociala ändå och sen så orkar jag inte göra mer pyssel än bordsplaceringskort och karta och buffé lappar...

  • Majsis2008

    ja...gud vad det snöar...men d e samtidigt mysigt, men d får väl inte ligga kvar ändå...snart slask och blask...

    åhh vad jag vill hitta mina skor nu...så man kan bocka av lite till...

    jo jag vet att d e upp till var och en...men man faller lätt för grupptryck haha...måste hitta nåt och dekorera placeringskorten med...kanske klippa ut en fyrkant av rospapprerna?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008